Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Застосування на колісних тракторах класичної компоновки змінного напівгусеничного ходу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутський, Володимир Миколайович; Дрюк, О. О.
  • Ескіз
    Документ
    Просторова математична модель процесу гальмування колісного трактора Fendt 926 Vario
    (Технологічний центр, 2011) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    У роботі представлена просторова математична модель процесу гальмування колісного трактора Fendt 926 Vario, що включає опис руху непідресорених і підресорених мас, модель взаємодії еластичних коліс з опорною поверхнею, яка дозволяє досліджувати вплив різноманітних чинників на процес гальмування трактора.
  • Ескіз
    Документ
    Методикa розрахунку параметрів повороту фронтального навантажувача на базі колісного трактора та вивчення впливу навантажень на втомну довговічність його стріли
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Краснокутський, Володимир Миколайович; Зінченко, Олена Іванівна; Разарьонов, Леонід Володимирович; Ярижко, Олександр Володимирович
    Розглянута вдосконалена методика параметрів розрахунку маневреності колісного фронтального навантажувача на базі колісного трактора, у тому числі з бортовою системою повороту, та вплив навантажень, що виникають в процесі черпання, підйому та навантаження ковшем матеріалу, на втомну міцність стріли навантажувача для виявлення раціонального способу його виконання. Розроблена та проаналізована математична модель фронтального навантажувача в процесі черпання, підйому, навантаження щебеню та піску, в процесі руху та повороту по штучному покриттю та на ґрунті з пустим та наповненим ковшем при різних висотах підйому стріли (опущене, середнє положення, максимальний підйом). Проведена оцінка відповідності розрахункової моделі до умов роботи натурального навантаження. Проведений розрахунок моменту інерції, моменту опору, геометричних характеристик небезпечного перерізу стріли фронтального навантаження, визначено максимальний згинальний момент, максимальне напруження та допустиму межу витривалості.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальна програма дисципліни професійної та практичної підготовки "Теорія гусеничних та колісних машин, гідравліка і гідропривід"
    (НТУ "ХПІ", 2010)
    Учбова дисципліна "Теорія гусеничних та колісних машин, гідравліка і гідропривід" відноситься до спеціальних теоретичних курсів. Вона встановлює загальні, досить широкі залежності, що дозволяють отримати вихідні дані для розрахунку механізмів та деталей транспортних машин, а також виконати оцінку характеристик машин та їхньої поведінки в експлуатації. Вказана дисципліна вивчає рух машини по прямій і в повороті на горизонтальній та похилої поверхнях, процеси розгону та гальмування, роботу рушіїв різних типів, їх взаємодію з грунтом, теоретичні основи роботи моторно-трансмісійної та ходової систем. Вона дає основні поняття статики, кінематики і динаміки рідини стосовно до розв'язку технічних задач. Як приклади розглядаються устаткування та системи транспортних засобів.