Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
47 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Розвиток ділової креативності як запорука успіху у сучасному світі(ТОВ Видавництво "Точка", 2021) Савченко, Ольга Ігорівна; Верютіна, Вікторія Юріївна; Побережний, Роман ОлеговичАвтори досліджують питання стратегічного розвитку креативних індустрій, спираючись на необхідність формування відповідних знань, умінь і навичок персоналу. При цьому особливий наголос роблять на розвитку творчих здібностей студентської молоді та технологіях, що можуть забезпечити цей розвиток.Публікація Методологічні засади конкуренції як основоположного елемента ринкової економіки(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Алещенко, Ілля ВалерійовичДокумент Формування soft skills в рамках вивчення іноземної мови студентами технічних спеціальностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Подольська, Яніна АнатоліївнаДокумент Щодо питання класифікації soft skills(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Подольська, Яніна АнатоліївнаДокумент Оцінка креативності інноваційних технологій з використанням рівнів готовності(2023) Кобєлєва, Анна ВалеріївнаДоведено, що концепція рівнів готовності використовується для оцінки поточного стану та в певній мірі перспектив розвитку інтелектуально-інноваційних технологій, що розробляються або купуються, і компонентів складних технічних систем. Рівні готовності технологій дозволяють оцінити, як далеко просунулась технологія, починаючи від ідеї її створення до поточного стану сьогоднішнього дня.Публікація Стратегії креативності в управлінні інтелектуальною власністю(2023) Маслак, Марія ВолодимирівнаДоведено, що креативний менеджмент є процесом створення нової системи знань, умінь і навичок. За своїм змістом він близький до інноваційного і відрізняється від нього лише тим, що розглядає об’єкт (інтелектуальний продукт) з боку його структури. Креативність є основною передумовою для створення інновацій. Креативна діяльність приводить до створення нових знань і перетворення їх на товари та послуги до виникнення купівельного попиту.Публікація Креативність потенціалу людських ресурсів як фактор інноваційного розвитку економіки(2020) Маковоз, Оксана Сергіївна; Гайдук, Ганна ОлександрівнаУ статті проведено аналіз сутності креативності як одного з найважливіших факторів розвитку сучасної економіки. Охарактеризовано основні підходи до створення творчого процесу та інноваційного середовища, які представлені інструментом будівництва сталого розвитку підприємства. Основа роботи полягає у неспинному вдосконаленні ринку нових продуктів, послуг, інтеграцій, досліджень, які є результатом раціонально-ефективного використання потенціалу людських ресурсів в оптимально-стимулюючих умовах. Розглянуто креативне середовище як один з головних кейсів до розвитку інноваційної економіки. Проведено аналіз ролі та впливу у цьому сучасному перебігу займає держава, як вона може бути основним джерелом формування нової креативної системи. Характеризуємо творчий підхід, як шлях до нової стратегії, визначаємо її сенс та нове формулу для підвищення ефективності виробничих систем і розвитку інноваційної діяльності в економіці.Документ Викладацьке лідерство та успішність майбутньої професійної діяльності магістрів освітніх, педагогічних наук(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Резнік, Світлана МиколаївнаДокумент Трансформація вимог до компетенцій персоналу з боку підприємств енергетичної галузі(ФОП В. В. Петров, 2021) Проскурня, Олена Михайлівна; Ганус, Р. О.Публікація Психологічні складові діяльності ефективного керівника організацією(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Шматько, Наталія Михайлівна; Кармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівна