Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток моделей маркетингу-мікс з метою забезпечення конкурентоспроможності підприємства(2023) Перерва, Олександр ПетровичДоведено, що зміна наявних підходів до завдань розробки моделей маркетинг-мікс, на наш погляд, буде здійснюватися з акцентуванням і посиленням уваги в сторону споживача, вироблення не товарів (продуктів, послуг), а цінностей та різкого посилення рівня комунікацій між підприємством-розробником та його споживачем. У перспективі саме комунікаційна політика буде формувати головну роль при розподілу конкурентних сил на цільових для підприємства ринках.Документ Оцінка привабливості сегментів фармацевтичного ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Лакєрєв, І. М.; Степуріна, Світлана ОлександрівнаДокумент Процесс продаж как стадия кругооборота капитала и его отображение в бухгалтерском учете(ООО "Информсервис", 2012) Давидюк, Татьяна ВикторовнаВ статье рассмотрена третья стадия кругооборота капитала — процесс продаж. Исследованы составляющие процесса продаж в маркетинге, предложены его этапы, систематизировано отображение расходов в соответствии с предложенными этапами процесса продаж.