Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка сайту технічного центру "HYDROPOWER"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Склема, Ю. О.; Максимова, Д. Р.; Глібко, Олена АнатоліївнаДокумент Разработка программного обеспечения для анализа веб-сайтов по критериям доступности согласно стандарта A11Y(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ветрова, В. О.; Марченко, Наталья АндреевнаДокумент Проблема аналізу та збору статистики корпоративних мережевих застосунків(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Клименко, Алла Миколаївна; Берчіян, Д. А.Публікація Особливості маркетингу в сучасному електроному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Алфімцева, О. І.; Потапенко, С. В.; Літвиненко, Марія ВладиславнаДокумент Розробка web-додатків з використанням mv* фреймворка backbone.js та технології node.js(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Остріжній, М. М.; Сімонова, Ольга ГеннадіївнаДокумент Оптимизация сбора статистической информации действий пользователя с веб-страницы(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Чучалина, А. П.; Шахновский, Юрий СергеевичПублікація Етичні проблеми інтернет-реклами в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Кучіна, Світлана Едуардівна; Корнус, Валерія ВадимівнаДокумент Вразливість системи WordPress(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Антонюк, В. В.; Черних, Олена ПетрівнаДокумент Використання хмарних технологій в маркетингу та електронній комерції(НТУ "ХПІ", 2017) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучма, Володимир ДмитровичУ статті розглянуто перспективи використання технології хмарних обчислень в маркетингу. Досліджено типи хмарних послуг та продукти для веб-аналітики, засновані на застосуванні хмарних технологій. Визначено місце технології хмарних обчислень в маркетингу та електронній комерції, а також сутність їх впливу на бізнес-діяльність. Зроблено висновки про необхідність та доцільність використання технології хмарних обчислень в маркетингу.Документ Проектування та дослідження інтерактивних якостей графічних інтерфейсів веб-сайтів(НТУ "ХПІ", 2010) Сіроштан, В. Ю.; Глібко, Олена Анатоліївна