Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Підвищення ефективності ДВЗ малотоннажних суден застосуванням добавок синтез-газу(НТУ "ХПИ", 2018) Ткач, Михайло Романович; Тимошевський, Борис Георгійович; Митрофанов, Олександр Сергійович; Познанський, Андрій Станіславович; Проскурін, Аркадій ЮрійовичПри використанні альтернативних палив у ДВЗ, в першу чергу необхідно враховувати їх фізико-хімічні властивості, які вносять значні корективи в спосіб організації робочого процесу і суттєво впливають на ефективні та екологічні показники двигуна й всієї енергетичної установки в цілому. Представлені результати досліджень роботи двигуна 4Ч10,16/9,1 з іскровим запалюванням і зовнішнім сумішоутворенням при роботі на етанолі з добавками синтез-газу. Отримано індикаторні діаграми й діаграми зміни температури газів у циліндрі двигуна при роботі на етанолі та з добавкою синтез-газу. Встановлено, що зростання індикаторного ККД двигуна з іскровим запалюванням на 10,5% досягається при величині масової добавки синтез-газу до етанолу 1...10% за рахунок підвищення коефіцієнта надлишку повітря α до 0,98…1,2 при згорянні суміші етанолу та синтез-газу (для етанолу – 0,85…0,95), що приводить до зменшення теплових втрат, зниження температури відпрацьованих газів і скорочення викидів токсичних речовин, при цьому зростання величини добавки синтез-газу призводить до зростання індикаторного ККД двигуна. Досліджено, що добавка синтез-газу до етанолу зменшує загальну тривалість згоряння суміші на 45% і покращує екологічні показники роботи двигуна.Документ Моделювання стиснення повітряного заряду з температурним градієнтом у дизельному двигуні типу 6ТД(НТУ "ХПІ", 2018) Касімов, Анатолій Михайлович; Серпухов, Олександр Васильович; Коритченко, Костянтин Володимирович; Пархомчук, О. В.Розроблена математична модель стиснення повітряного заряду з температурним градієнтом в дизельному двигуні. Проведено чисельне дослідження зміни полів температури, тиску та концентрації компонентів повітряного заряду з початковим температурним градієнтом у циліндрі двигуна 6ТД. Виявлено зростання різниці температур між шарами у заряді, що мають різну температуру перед початком стиснення. Підтверджено можливість забезпечення умови для надійного самозаймання палива у разі використання повітряного заряду з температурним градієнтом.