Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження застосування аксіально-поршневих компресорів в автомобільних системах кондиціювання
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Островерх, Олександр Олегович
    Компресори кліматичних установок – це нагнітачі витиснювального типу, для змащення яких використовується спеціальне холодильне масло, половина якого залишається в компресорі, а решта розподіляється по всьому контуру холодоагенту. На вході компресор всмоктує через випарник холодильний газоподібний холодоагент із низьким тиском і далі нагнітає його в контур високого тиску. Газоподібний стан холодоагенту "технічно необхідний" для компресора, оскільки рідкий холодоагент можна стиснути, що призвело б до руйнування компресора. У зв’язку з тим, що в сучасних автомобілях застосовуються нерегульовані компресори, які не володіють великим терміном служби, як модернізація пропонується застосування аксіально-поршневого компресора з обертовим похилим диском. Обертання його приводного валу за допомогою похилого диска перетворюється на зворотно-поступальний рух поршнів у циліндрах. Залежно від конструктивного виконання може бути від 3 до 10 поршнів, які рухаються паралельно з приводним валом. Кожному поршню відповідає впускний клапан, який відкривається відповідно до такту роботи компресора. Кліматична установка розраховується на максимальну частоту обертання компресора. Продуктивність компресора визначається швидкістю обертання колінчастого валу, що становить від 0 до 6000 об./хв. У ході дослідження аксіально-поршневого компресора був виконаний розрахунок міцності полого поршня, застосовуваного в запропонованому компресорі з похилою шайбою, за допомогою програмного середовища КОМПАС 3D V16. Як розрахункова програма застосовано систему APM FEM ("Автоматичне Проектування Машин"), яка являє собою інтегрований в КОМПАС-3D інструмент для підготовки і подальшого кінцево-елементного аналізу тривимірної твердотільної моделі. Матеріал застосований при розрахунку сталь та алюміній. Підведені підсумки за розрахунковими даними поршня зі сплаву алюмінію і сталі. Одним з переваг алюмінієвого поршня є зменшена у два рази маса, що тягне за собою зменшення інерційних мас. За міцності обидва поршня знаходяться в межах допустимих норм, але у сталі коефіцієнт запасу по міцності практично в два рази вище. У результаті ми отримуємо два різних поршня придатних для застосування в аксіально-поршневому компресорі із похилою шайбою в системі кондиціювання автомобіля.
  • Ескіз
    Документ
    Evaluation of Power Indicators of the Automobile Engine
    (Science Publishing Corporation, 2018) Dhahad, Hayder Abed; Alawee, Wissam Hameed; Marchenko, A. P.; Klets, D.; Akimov, O.
    A method for estimating the power characteristics of the car engine in various driving regimes is proposed. It is determined that the vol-ume of the free power (engine power reserve) allows the driver to implement the turning parameters and the time of its completion, which are set by the steering parameters, position and the speed of the steering wheels rotation. The engine power reserve is necessary to provide the required maneuverability indicators. The engine power during maneuvering is spent on overcoming the resistance to move-ment and on providing the impact controlled by the maneuver. The first component of the engine power can be called connected, and the second one can be called the free one or a controlled component. The received analytical expressions allow carrying out at the design stage a rational choice of capacity of the engine by the condition of maintenance of demanded properties of maneuverability. The developed method for constructing the refined acceleration characteristics of the engine makes it possible to determine the dynamic capabili-ties of the car, taking into account its design features and operating conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Паливна характеристика автомобіля з несправними виконавчими елементами електронної системи керування двигуном
    (Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут, 2017) Славін, Віктор Васильович
    Наведено результати експериментальних досліджень впливу несправностей виконавчих елементів системи керування двигуном на паливну економічність легкового автомобіля в умовах експлуатації.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив системи живлення бензинового двигуна на тягово-швидкісні властивості легкового автомобіля
    (Хмельницький національний університет, 2015) Славін, Віктор Васильович
    У статті наведені результати аналітичного дослідження тягово-швидкісних властивостей автомобіля зі штатною карбюраторною системою живлення та електронною розподіленою системою впорскування бензину типу LH-Motronic зі зворотнім зв’язком і системою нейтралізації відпрацьованих газів.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив типу системи живлення на екологічні показники автомобіля в умовах експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Славін, Віктор Васильович; Манько, Іван Володимирович; Гунько, Андрій Веніамінович
    Визначені екологічні показники бензинового двигуна з різними системами живлення в режимах навантаження та в швидкісних режимах активного і примусового холостого ходу. Експериментальними дослідженнями на моделюючому роликовому стенді за програмою Європейського їздового циклу визначено екологічний рівень забруднення атмосферного повітря автомобілем, обладнаним в умовах експлуатації системами впорскування бензину зі зворотнім зв’язком і нейтралізації відпрацьованих газів.
  • Ескіз
    Документ
    Екологія автомобілебудування: інноваційна система ФГР
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, І. В.
    У статті висвітлена проблема впливу автомобільних вихлопних газів на навколишнє середовище і організм людини. Проведено аналіз можливих найбільш ефективних заходів скорочення обсягів викидів відпрацьованих газів. Наведено основні недоліки застосування електромобілів. Запропоновано принципово нову будову автомобільних коліс - система ФГР, яка здатна використовувати аерогравітаційні перевантаження пневматичних шин в процесі фонової генерації електроенергії для харчування силової установки автотранспорту.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив типу системи живлення бензинового двигуна на ефективність системи нейтралізації відпрацьованих газів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Гутаревич, Юрій Феодосійович; Славін, Віктор Васильович
    Визначено ефективність нейтралізації шкідливих речовин, зокрема відновлення NOx, трикомпонентним каталітичним нейтралізатором при встановленні різних систем живлення. Проведені дослідження автомобіля і двигуна щодо визначення впливу карбюраторної системи живлення та системи впорскування бензину із зворотнім зв’язком на ефективність трикомпонентного каталітичного нейтралізатора відпрацьованих газів. В результаті проведених досліджень визначено, що максимальна ефективність нейтралізатора, що визначається складом суміші, забезпечується системою впорскування бензину із зворотнім зв’язком.