Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Формирование творческого самостоятельного мышления у будущих лидеров(Institutul Internațional de Management Imi-Nova, 2018) Долгарев, Анатолий ВасильевичThe article disclosed that social managevent svstem is a process of interaction of at least two entities? Each of which is able not onlv to develon managerial decisions and imnlement cjntrol aktions, but also timelv to nerceive cjntrol aktions and react to them so that the system has achvived the intended obiectives. The level of managevent cooperanion that is based on the relationshin between managers cjjperation that is based on the relationshin between managers fnd executors.Документ Креативне мислення і генерація ідей у контексті стратегічного управління персоналом(Українська інженерно-педагогічна академія, 2018) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович; Курченко, АльонаУ статті розглянуто та розкрито поняття креативного мислення, як складного, багатопланового, неоднорідного поняття, яке охоплює різноманітні теоретичні й практичні напрями її вивчення. Деякі дослідники зазначають, що процес розуміння того, що таке креативність, сам потребує креативної дії; виявлено, що креативне мислення та генерація ідей у стратегічному управлінні персоналом сучасного підприємства дозволяє здійснити нові або унікальні підходи і отримати результати, які можуть бути названі корисними або прийнятними. Таке мислення описує те, як ми бачимо і розуміємо світ, наші основні переконання і нашу індивідуальність. Вміти генерувати свої ідеї та якісно впроваджувати ці ідеї у виробництві, бізнесі, керуванні персоналом, стратегічному управління сучасним підприємництвом тощо, тому креативне мислення називають однією з необхідних якостей 21 століття. Виділено одне із аспектів креативності – креативне мислення – один із різновидів мислення, що характеризується створенням суб'єктивно нового продукту та "новизною" щодо мотивації, мети, оцінок самої пізнавальної діяльності. Наголошено, що на сьогодні дуже багато дітей страждають через те, що їх батьки та вчителі не можуть розкрити їх креативність, а просто ставлять штамп "недостатньо розумний", це насамперед впливає на розвиток креативності у майбутньому, на нездатність персоналу вийти "за рамки" книжкових знань, не спроможність оперативно реагувати на плинність зовнішнього та внутрішнього середовища. Якщо ввести таке поняття у стратегічне управління персоналом, як креативне мислення та генерація ідей, то це дасть можливість: вирощувати спеціалістів різних областей спираючись на їхні таланти; робітники будуть витрачати менше часу на пошук свого покликання, а будуть розвиватися в обраній сфері; робота стане більш цікавою, ідеї більш інноваційними. Отже, необхідно корегувати з саму застарілу систему управління персоналом, щоб в майбутньому ми не мали потреби у висококваліфікованих, ризикових, інноваційних, креативних кадрах. Створювати умови для розвитку креативності у персоналу організації, особливо при стратегічному управління персоналом сучасної організації.Документ Зміст та розвиток креативності в освітньому просторі(НТУ "ХПІ", 2016) Хомуленко, Тамара БорисовнаУ роботі аналізується зміст поняття креативність, порівнюються різні підходи до його визначення. Зазначається роль метапам’яті в креативному процесі. Здійснено систематизацію шляхів та засобів розвитку креативності та актуалізації творчих здатностей. Окреслюється роль креативності в навчальному процесі.Документ Творческое мышление – основа успешного управления(НТУ "ХПИ", 2014) Долгарев, Анатолий Васильевич; Мирошниченко, И. С.В статье раскрыто, что социальная система управления является процессом взаимодействия как минимум двух субъектов, каждый из которых способен не только разрабатывать управленческие решения и осуществлять управляющие воздействия, но и своевременно воспринимать управляющие воздействия и реагировать на них таким образом, чтобы система добивалась намеченных целей. Уровень управляемости системы зависит и от качества управленческого взаимодействия, основой которого являются отношения между руководителями и исполнителями.