Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Публікація
    Digital content marketing in brand management of small business enterprises, trading companies and territorial marketing
    (ASERS Publishing, Romania, 2024) Ustik, Tetiana; Dubovyk, Tetiana; Lagodiienko, Volodymyr; Chernobrovkina, Svitlana; Vlasenko, Yurii; Shmatok, Maksym
    Purpose: The research aims at a practical evaluation of the influence of digital content marketing in the system of brand management on the examples of small businesses, trading companies and territorial marketing. Methodology: To achieve the aim, the See-Think-Do-Care strategy was used, and a matrix of correlation of digital content and the object of realisation of digital content marketing in brand management was developed. Mathematical methods such as correlation analysis and regression analysis were used as well. Findings: The results of the study demonstrated that the type of digital content management is affected by the size and activity kind of the company, enterprise or organisation, which proves the necessity for diverse digital content. Correlation analysis enabled the proof of a tight correlation (0,98) between digital content marketing and brand management. A parameter indicating the influence of digital content marketing, was found to be expenses for digital content marketing. The parameter, illustrating the efficiency of brand management for small businesses and trading companies was determined to be average annual income, and for territorial marketing - number of tourists per year. Three types of models were built to determine the quantitative influence of digital marketing on brand management. The results of Model 1 have the most significant effect as the influence of digital content marketing on income increase, and thus, brand development amounts to from 8324 USD to 13571 USD. While talking about Model 2, income increase fluctuates from 3030 USD to 3600 USD per year. Evaluation results on Model 3 illustrate the insignificant influence of digital content marketing on income and brand management. Originality: In further studies, it is proposed to divide small businesses based on activity kinds and study digital content marketing in brand management depending on activity kinds.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні та методичні підходи до визначення поняття "фінансовий результат" у фінансовому обліку та аудиті
    (Видавничий дім "Гельветика", 2021) Мардус, Наталія Юріївна; Брік, Світлана Володимирівна
    У статті обґрунтовано понятійний апарат «фінансовий результат» із позиції формування основних теоретико-методичних підходів до визначення фінансових результатів підприємства у фінансовому обліку й аудиті, що є вагомим під час вирішення питань формування фінансових результатів, що притаманно фінансовому обліку та аудиту, і надає можливість отримання найбільшого ефекту від обліково-аналітичного забезпечення, яке полягає в оперативному обліку і контролі витрат і доходів підприємства за певний період. Результати дослідження наукових підходів до визначення сутності фінансових результатів в обліковому аспекті показали, що з погляду розуміння сутності фінансового результату у фінансовому обліку й аудиті можна визначити, як процес його обчислення, який базується на правовій і нормативній базі, підпорядковується принципам нарахування фінансових результатів. Установлено, що фінансовий результат доцільно розглядати як об’єкт i інструмент, що базується на принципах відповідності витрат доходам і є основним показником в управлінні господарською діяльністю підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями удосконалення управлінського обліку операційних витрат автотранспортних підприємств
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Манойленко, Олександр Володимирович; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Шевченко, М. В.
    Актуальність теми обраної теми полягає в тому, що ефективний управлінський облік є важливою складовою успішної діяльності будь-якого підприємства, зокрема автотранспортних. Операційні витрати в автотранспортних підприємствах є значною частиною загальних витрат, їх раціональне управління та контроль є вирішальними для зниження витрат та підвищення прибутковості. У статті розглянуто сутність витрат операційної діяльності автотранспортного підприємства, організацію їх управлінського обліку та розроблені шляхи вдосконалення обліку операційних витрат для ефективного управління підприємство в цілому. Тому метою статті є розробка рекомендацій для покращення управлінського обліку операційних витрат на автотранспортних підприємствах з пасажирських перевезень для забезпечення ефективної діяльності цих підприємств. Для досягнення поставленої мети та визначенні сутності операційних витрат було проаналізовано нормативно-законодавчі акти та наукові доробки вітчизняних вчених. При написанні статті будуть вирішені наступні завдання: вивчення теоретичних аспектів та методик управління операційними витратами автотранспортних підприємств; розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення системи обліку операційних витрат; впровадження розробленої системи обліку операційних витрат в обрані автотранспортні підприємства. Предмет дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних питань щодо ведення обліку операційних витрат автотранспортних підприємств. Для досягнення поставленої мети були використані загальнонаукові методи (порівняння, узагальнення, аналіз, синтез, монографічний метод) та економіко-статистичні прийоми дослідження. На основі проведених досліджень та аналізу будуть сформульовані конкретні рекомендації щодо вдосконалення системи управління операційними витратами, які підприємства зможуть впровадити для забезпечення оптимального використання ресурсів та підвищення своєї ефективності. Практичне значення одержаних результатів полягає у формулюванні основних напрямів і практичних рекомендацій для автотранспортних підприємств з пасажирських перевезень щодо удосконалення організації обліку операційних витрат з виокремленням відповідних субрахунків; запровадження ефективної методику управлінського обліку за центрами відповідальності.
  • Ескіз
    Публікація
    Окремі аспекти формування і розвитку системи контролінгу на підприємстві
    (Одеський національний економічний університет, 2022) Шиян, Наталія Іванівна; Ковальова, О. В.
    Узагальнено підходи щодо визначення сутності поняття «контролінг», визначено особливості розуміння цієї категорії в окремих країнах світу. Систематизовано і розкрито сутність сучасних методів контролінгу витрат (загальнонаукові та специфічні), які використовуються підприємствами для підвищення ефективності прийняття управлінських рішень у сучасних умовах їх розвитку. Із використанням показників площі сільськогосподарських угідь та величини адміністративних витрат на 1 га сільськогосподарських угідь у сільськогосподарських підприємствах Харківської області у 2020 р. обґрунтована необхідність впровадження служби контролінгу на підприємствах, площа сільськогосподарських угідь яких перевищує 6500 га.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Фінанси підприємств"
    (ФОП Заночкин Д. Л., 2023) Назарова, Тетяна Юріївна; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
    Дисципліна "Фінанси підприємств" є особливо важливою на етапі підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", що необхідно для формування професійних навичок. Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається на базі дисциплін «Гроші і кредит», «Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка підприємства». Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається в комплексі з дисциплінами «Інвестування», «Економічний аналіз», «Математичне програмування». У даному курсі розкриті сутність фінансів підприємств, зміст і організацію їхньої фінансової діяльності; формування і розподіл прибутку, оподаткування підприємств; організацію грошових розрахунків і кредитування підприємств; організацію оборотних коштів і фінансове забезпечення відтворення основних засобів; фінансове планування, аналіз фінансового стану, проведення фінансової санації підприємств. Дані курсу не замінюють підручники з фінансів підприємств. Теоретичні основи викладаються у стислому вигляді. Даються тільки ті відомості, які необхідні для застосування методик, систем, форм і методів, які використовуються для фінансового забезпечення функціонування підприємств. Призначено для студентів спеціальностей 072 «Фінансі та банківська справа».
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність короткострокового кредитування сільськогосподарських товаровиробників
    (Університет банківської справи, 2021) Олійник, Олександр Васильович; Макогон, Віталій Вікторович; Скоромна, О. Ю.; Міщенко, В. С.; Брік, Світлана Володимирівна
    Касові розриви у фінансуванні сільськогосподарських підприємств зумовлює залучення позикових коштів, що сприяє зростанню масштабу виробництва, дозволяє перебудувати технологічну базиcну інноваційну основу та є запорукою зростаючої динаміки їхнього власного. Зважаючи на це, управління залученням та ефективним використання позикових коштів є однією з найважливіших функцій менеджменту агроформувань. При цьому підпорядкованість аграрного виробництва дії закону спадної віддачі зумовлює дисфункції у формуванні ефекту фінансового левериджу, що знижує ефективність використання кредитних ресурсів для фінансування виробничих витрат сільськогосподарських товаровиробників. Зокрема, оцінка ефективності використання позикового капіталу сільськогосподарськими підприємствами з позицій класичного підходу в обчисленні ефекту фінансового левериджу показала, що останній ігнорує дію закону спадної віддачі, що тягне за собою хибність висновків відносно доцільності використання короткострокових позик для фінансування операційних витрат. У сукупності зазначене спричиняє необхідність обґрунтування нових науково-методичних підходів до організації ефективного короткострокового кредитування сільськогосподарських товаровиробників. Результати дослідження свідчать, що спадна окупність нарощування інтенсивності сільськогосподарського виробництва значно впливає на ефективність залучення кредитних ресурсів для фінансування операційних витрат. Апробований під час дослідження методичний інструментарій дозволив установити зниження оптимального рівня інтенсивності виробництва за умов кредитного покриття частини витрат порівняно з їхнім самофінансуванням. При цьому визначено, що за умов поєднання власних і позикових коштів оптимальний рівень інтенсивності виробництва не залежить від структури оборотного капіталу за джерелами фінансування. Поряд із цим обґрунтовано підходи, які дозволяють обчислити рівень кредитного покриття витрати, за якого, не знижуючи величину очікуваного прибутку за умови самофінансування, досяжними стають значно більші обсяги товарної продукції. Крім цього встановлено, що зменшення оптимального рівня інтенсивності виробництва за умови використання кредитних ресурсів пропорційне рівню відсоткових ставок. Воно є суттєвішим, що вищими є відсоткові ставки.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні і методичні підходи до визначення поняття "фінансовий результат" у фінансовому обліку та аудиті
    (2021) Мардус, Наталія Юріївна; Брік, Світлана Володимирівна
    У статті обґрунтовано понятійний апарат "фінансовий результат" із позиції формування основних теоретико-методичних підходів до визначення фінансових результатів підприємства у фінансовому обліку й аудиті, що є вагомим під час вирішення питань формування фінансових результатів, що притаманно фінансовому обліку та аудиту, і надає можливість отримання найбільшого ефекту від обліково-аналітичного забезпечення, яке полягає в оперативному обліку і контролі витрат і доходів підприємства за певний період. Результати дослідження наукових підходів до визначення сутності фінансових результатів в обліковому аспекті показали, що з погляду розуміння сутності фінансового результату у фінансовому обліку й аудиті можна визначити, як процес його обчислення, який базується на правовій і нормативній базі, підпорядковується принципам нарахування фінансових результатів. Установлено, що фінансовий результат доцільно розглядати як об’єкт i інструмент, що базується на принципах відповідності витрат доходам і є основним показником в управлінні господарською діяльністю підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до визначення оптимального рівня кредитного забезпечення операційних витрат рослинництва
    (Вінницький національний аграрний університет, 2019) Макогон, Віталій Вікторович; Горох, Олександр Вікторович; Брік, Світлана Володимирівна
    Розвиток аграрного сектора економіки істотно залежить від рівня його кредитного забезпечення. Проведені дослідження засвідчили, що ефективне використання кредитних ресурсів для фінансування виробничих витрат сільськогосподарських товаровиробників можливе лише за умови врахування дії закону спадної віддачі. Апробація на прикладі сільськогосподарських підприємств класичного підходу до визначення ефекту фінансового левериджу, як одного з основних показників ефективності використання позикового капіталу, показала, що він не враховує дію закону спадної віддачі і може призводити до хибних висновків стосовно доцільності використання короткострокових позик для фінансування операційних витрат. Розроблений методичний інструментарій дозволив встановити зниження оптимального рівня інтенсивності виробництва окремих видів сільськогосподарської продукції при використанні позикових коштів в порівнянні з варіантом фінансування виключно за рахунок власних оборотних засобів. Величина зменшення оптимального рівня інтенсивності виробництва за умови використання кредитних ресурсів залежить від рівня процентних ставок. Чим вище процентні ставки тим більше зниження оптимального рівня інтенсивності. Встановлено, що оптимальний рівень інтенсивності виробництва за умови фінансування витрат за рахунок власного і позикового капіталу не залежить від коефіцієнту фінансового левериджу (співвідношення власного і позикового капіталу). Розроблений інструментарій дозволяє встановити обсяги залучення позикового капіталу, які не зменшують обсяги очікуваного прибутку в порівняні з тим, що може бути отриманий за умови фінансування лише за рахунок наявних власних коштів, але сприятиме істотному збільшенню обсягів товарної продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема аналізу матеріальних оборотних активів
    (Edizioni Magi, Roma, Italy, 2017) Кузнецова, Світлана Олександрівна; Лисенко, Я. А.
    У статті розглядаються основні проблемні питання аналізу поточних активів підприємства в контексті методології аналізу та її інформаційної підтримки, проведено аналіз можливостей покращення ефективності функціонування підприємства, аналіз ефективного формування та використання оборотних активів.
  • Ескіз
    Документ
    Profit and profitability of the enterprise - accounting-analytical aspect
    (НТУ "ХПІ", 2018) Kozlova, Yulia Yuriyivna; Siketynа, Nataliya Gennadievna
    The economic essence of the concept of "profit" and "profitability" of the enterprise is considered. Profit is the part of the revenues remaining after covering all expenses for production and non-productive activities, serves as a means of reproduction and an important motive for realizing such activity of the enterprise in the current and prospective period. Modern accounting and analytical provision of profit management is in the process of systematization and structuring of information generated by accounting and economic analysis systems in order to use and dist ribute financial results of an enterprise. The accounting of financial results of the enterprise is considered, namely the reflection by the debit and the credit of the result from the operating activity, the calculation of the tax on profit, the write-off of the profit tax on the financial results and the reflection of profit in the accounting of the enterprise. In the analysis of production, profitability indicators are more complete than profit, characterizing the final results of management, because their magnitude shows the ratio between available and used resources. The indicator of profitability reflects the ratio of company profits and factors that are prerequisites for its occurrence. Accounting allows you to calculate a large number of indicators of profitability, so they need to be systematized in the analytical groups in order to streamline and ensure optimality in the conduct of analytical procedures. The approaches to the estimation of profitability and ways of its increase are analyzed. Proposed increase in profitability of the enterprise as a result magnification production volumes and reduction of all expenses. In order to obtain the maximum strategic effect of the enterprise, the enterprise should effectively use the profit received in past periods and conduct accounting policy.