Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Ескіз
    Документ
    Financial justification for the use of innovative digital marketing tools
    (Sumy State University, 2024) Tataryntseva (Kurbatova), Yuliia; Manoylenko, Oleksandr; Shmatko, Nataliia
    This article presents a comprehensive study aimed at analysing the impact of innovative digital marketing tools on the promotion of dairy products. This study is relevant because of the rapid dynamics of the digital environment and the need for enterprises to adapt to new marketing trends. The article investigates the feasibility of using innovative digital marketing tools in accordance with the segments of the target audience on the basis of the definition of their values. The main problem is the lack of scientific justification for the choice of innovative digital marketing tools for potential audiences, as well as the analysis of the feasibility of digital marketing costs. The hypothesis of the study is that, on the basis of the analysis of the values of consumer groups, as well as the analysis of the feasibility of marketing costs, it is possible to select the most relevant innovative digital marketing tools. The main purpose of the study is to justify the use of innovative digital marketing tools on the basis of consumer values, as well as to justify the feasibility of digital marketing costs on the basis of the analysis of financial statements. The methodology included cluster analysis of the target audience and analysis of financial ratios. One of the key stages of the study was the cluster analysis of the target audience, which allowed us to identify different consumer segments with different needs and values. Three clusters of consumer audiences in the dairy industry were identified, the corresponding values of customers in the clusters were substantiated, and recommendations for identifying innovative digital marketing tools were proposed, taking into account the feasibility of the marketing costs of the enterprise. The key coefficients for making informed management decisions on the feasibility of digital marketing costs are allocated. By analysing these coefficients, an enterprise can assess its financial capabilities and make a decision on how to invest in innovative digital marketing tools. This allows enterprises to make informed decisions about investing in digital marketing, minimizing financial risk and increasing the chances of successful implementation of marketing strategies. This study significantly adds to the body of knowledge in the field of digital marketing by offering a scientifically based approach to the selection of innovative marketing tools on the basis of the analysis of consumer value and the financial feasibility of costs. The practical application of the research results lies in the ability of dairy enterprises to promote their products online on the basis of a thorough selection of innovative digital marketing tools, reducing financial risk. This creates a basis for further research in the field of digital marketing, particularly in the context of the integration of innovative digital marketing tools and their impact on consumer behaviour.
  • Ескіз
    Документ
    Financial analysis of enterprise condition in risk conditions
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Goloskokov, Oleksandr Evgenovich; Tkachenko, D. V.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи фінансового аналізу підприємства
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, 2019) Насібова, Ольга Вікторівна; Шипенко, А. А.
    В статті визначено роль, значення та необхідність проведення фінансового аналізу підприємства. Узагальнено та зроблено критичний огляд методичних засад і підходів до оцінювання та аналізу фінансового стану підприємств. Виділено концептуальні напрямки розвитку та адаптації наявних методик до умов реальної економіки. Особливу увагу приділено дослідженню методики оцінки фінансового стану з використанням методу комплексної оцінки, коефіцієнтного методу та інтегрального методу, які є більш поширеними на вітчизняних підприємствах. Обґрунтовано доцільність вибору методу та прийому оцінки для подальшої стратегії розвитку підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Modeling Internationally Diversified Investment Portfolio
    (Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc., USA, 2020) Chernova, Natalia; Mashchenko, Maryna; Sergienko, Olena; Bilotserkivskyi, Oleksandr; Shapran, Olena
    A diversified portfolio can deliver improved performance and lessened risk relative to not diversified one. The diversification may be achieved in different ways: an investor may allocate money in different asset classes; or in stocks of different industries; or in bonds with different maturities; or in stocks with large, middle and small market capitalization; or in different commodities and so on. Another way is international (global) diversification. The paper aim is to form an optimal investment portfolio containing assets of different countries. To achieve this the following tasks should be solved: carry out a preliminary financial analysis of assets (stock indices) of different countries and determine the set of assets that are eligible for investment; form an optimal portfolio of selected stock indices; carry out a comparative analysis of the efficiency of the obtained portfolio and the benchmark portfolio, which is domestically oriented. The proposed algorithm for modeling internationally diversified optimal portfolio includes the following core steps: forming the information base of the research; classification of assets into homogeneous groups and detecting the group that is suitable for the investment; modeling diversified portfolio and a benchmark portfolio; comparison of obtained portfolios performance.
  • Ескіз
    Документ
    Analysis of the financial condition of the enterprise
    (2023) Vidrya, E. V.; Pererva, P. G.
    It is well-founded that the financial condition of an industrial enterprise determines the competitiveness of the enterprise, its potential in business cooperation, assesses the extent to which the economic interests of the enterprise itself and its partners are secured in financial and other relations.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз машинобудівних підприємств з метою вдосконалення інвестиційного проектування в сучасних умовах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Макаренко, Анастасія Борисівна
    У статті проведено інтегральну оцінки виробничого потенціалу низки машинобудівних підприємств, який включає аналіз їхнього фінансового стану. Методичною основою визначення інтегрального показника фінансового стану є метод багатофакторного дискримінантного аналізу. П'ять класів за рівнем фінансового стану інтерпретуються від найвищого з високим рівнем спроможності виконувати зобов'язання та найменшої ймовірності дефолту до найнижчого з високим рівнем ймовірності дефолту. Аналіз показав, що коефіцієнт фінансової незалежності перевищує критичне значення у 60% підприємств, 40% своєчасно погашують кредиторську заборгованість та мають близьке до оптимального значення коефіцієнта фінансового ризику, 20% мають проблеми з погашенням поточних зобов'язань. Загалом за результатами розрахунку інтегрального показника фінансового стану досліджуваних підприємств стабільні результати показали більше 60% підприємств, така ж кількість потрапляє до першого класу, по 20% потрапляє до п'ятого та другого класу. Отримані результати використовуються при розробці моделі визначення потрібної норми прибутковості для вдосконалення інвестиційного проектування машинобудівних підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Approaches to the financial component modeling of businesses economic security
    (Nemoros s.r.o., Czech Republic, 2020) Yakimenko-Tereschenko, Natalia; Poberezhna, Nataliia; Diachenko, Kateryna; Aleksandrovа, Viktoriia
    The study results of construction businesses finance peculiarities, presented in this section, sufficiently reveal the financial specifics of the construction industry. Thus, the obtained functional dependence allows to conclude that the growth of capital advanced to a construction business, leads to a decrease in its financial stability from the point of view of financial analysis, and as a consequence, reduces the overall level of EBPS while adversely affecting its financial component.
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-адміністрування: магістерський курс
    (Університетська книга, 2008) Мельник, Леонід Григор`євич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Сотник, Ірина Миколаївна
    У підручнику викладено основні дисципліни і теми, передбачені навчальним планом підготовки магістрів зі спеціальності "Бізнес-адміністрування". Основну увагу приділено дослідженню факторів внутрішнього та зовнішнього середовища фірм, шляхів ефективного використання наявних резервів та ресурсів, маркетингових, виробничих, правових, інвестиційних, інноваційних та інших аспектів підприємницької діяльності в транзитивній економіці тощо. Подано тлумачення спеціальних термінів та понять, розкрито найважливіші закономірності та взаємозв’язки в розвитку механізмів управління підприємницькою діяльністю. Розглянуто особливості інноваційного розвитку та екологізації бізнесу в Україні та розвинених країнах на сучасному етапі. Підручник призначений для підготовки магістрів зі спеціальності "Бізнес-адміністрування", також буде корисним для викладачів та інших фахівців з питань управління бізнесом.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни "Фінансовий аналіз"
    (НТУ "ХПІ", 2014) Манойленко, Олександр Володимирович; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    В умовах подолання наслідків глобальної економічної кризи, для ефективного функціонування підприємств різних форм власності необхідно шукати нові шляхи підвищення результативності виробництва, вміло використовувати економічні методи управління підприємством. У зв'язку з цим різко зростає роль фінансового аналізу (ФА), який є однією з найважливіших функцій управління підприємством. ФА дозволяє одержати нові характеристики об'єкта досліджень, що вивчається, і прийняти обґрунтоване управлінське рішення стосовно досягнення мети об'єкта. Мета дисципліни "Фінансовий аналіз" – сформувати у студентів знання та вміння проводити фінансовий аналіз підприємств, робити обґрунтовані висновки, визначати напрями поліпшення їхнього фінансового стану та фінансових результатів. Головна задача дисципліни ФА – дати слухачам систему знань з основ аналізу фінансової діяльності, його методів і методології; показати зв'язок цього курсу з іншими економічними дисциплінами; навчити використовувати методи та прийоми ФА; засвоїти методику аналізу головних показників, що характеризують фінансово-господарську діяльність підприємства, з метою прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
  • Ескіз
    Публікація
    Фінансовий аналіз та обліковий процес як базис формування конвергентної платформи сучасної системи управління
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2017) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна
    У статті висвітлено й проаналізовано інфраструктурні складові побудови інтегрованої системи управління фінансово-господарською діяльністю, розкрито їх сутнісні та організаційно-методичні характеристики, а також на цій основі обґрунтовано тенденції поглиблення взаємопроникнення окремих структурних і формоутворюючих компонентів, що обумовлює створення інформаційно-аналітичного забезпечення для прийняття управлінських рішень. Визначено, що окремі складові і підсистеми фінансового аналізу й облікового процесу поступово нарощують функціональну взаємообумовленість та взаємозалежність під впливом розвитку інститутів, використовуються в умовах розширення підходів й диференціації методик розкриття специфіки господарювання, зростання вимог чинної нормативно-правової бази, поглиблення аналітичних можливостей з метою впровадження методичного інструментарію для адаптації до структурних і ринкових трансформацій. Доведено, що сукупно ці фактори виступають інфраструктурною компонентою процесу прийняття управлінських рішень та породжують ефект формування й набуття монолітності конвергентної платформи сучасної системи управління. Обґрунтовано, що зростання невизначеності ринкового оточення, трансформація інституціонального поля обумовлюють поглиблення конвергенції обліково-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень через взаємопроникнення фінансових аналітичних процедур та облікових механізмів з метою удосконалення сучасних адаптивних систем управління з урахуванням високої динаміки факторів зовнішнього середовища.