Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ The role of gamification in the process of learning english(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2024) Kompaniiets, IrynaДокумент Особливості професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в умовах надзвичайного віддаленого навчання (на прикладі класичного та технічного університетів)(Харківський національний університет імені B. H. Каразіна, 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Бикова, М. В.У статті розглядається проблема організації професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічного профілю в умовах надзвичайно віддаленого навчання на прикладі класичного та технічного університетів. Авторами з’ясована сутність термінологічного поля дослідження «онлайн освіта», «мобільне навчання», « надзвичайне віддалене навчання» та схарактеризовано їхні ознаки. Спираючись на наукові узагальнення та результати емпіричних досліджень виокремлено суттєві ознаки організації професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в умовах класичного та технічного університетів, названий алгоритм певних дій, що сприятиме досягненню успіху в освітній діяльності й названі його складові. Схарактеризовано необхідність встановлення контакту між усіма учасниками освітнього процесу; необхідність встановлення пріоритетів при визначенні навантаження студентів навчальним матеріалом; необхідність реалізації компетентнісного підходу в організації самостійної роботи студентів; необхідність застосування технології співпраці; необхідність обрання та застосування хмарних інструментів віртуальної взаємодії учасників освітнього процесу. У ході анкетування й опитування здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей класичного та технічного університетів було встановлено особливості організації професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи в умовах надзвичайного віддаленого навчання, їхній вплив на успішність здобувачів вищої освіти в професійній підготовці та мотивацію до навчання.Документ Idea, content and implementation path of online education in the context of epidemic situation(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Sun, WeiДокумент Документ Research on the Scientific Development of Online Education Network Ecosystem(2022) Sun, Wei; Godz, Natalia; Liu, XueminThis paper analyzes the various manifestations, and the causes which contribute to the online education network ecological crisis, further clarifies the relationship between the development of the network, and human society. Recommendation, and measures which can be applied to the scientific development of the online education network ecosystem was also included in the paper.Документ Features of online education in the conditions of martial law in the country(ФОП Панов А. М., 2023) Kuchinskyi, V. A.; Pererva, P. G.An analysis of the experience of implementing distance learning in martial law conditions was carried out. It is shown that its effectiveness depends primarily on the development of innovative methods and technologies, while digital platforms, electronic and paper educational resources are learning tools that help establish and organize this process.Документ Philosophical reflections on distance online teaching strategies in china(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Hongwei, ZhangДокумент Facing challenges and risks in a modern globalized world(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Changlong, SunДокумент Philosophical reflections on online education(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Sun, WeiДокумент Characteristics of online education based on internet thinking(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Dong, Tingting