Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив каталітичного нейтралізатора на токсичність двигуна з іскровим запалюванням(Хмельницький національний університет, 2018) Славін, Віктор ВасильовичЕкологічні показники бензинового двигуна залежать від складу паливоповітряної суміші. Визначено вплив трикомпонентного каталітичного нейтралізатора на токсичність двигуна з іскровим запалюванням при роботі з карбюраторною і електронною системою впорскування бензину. У роботі визначено вплив каталітичного нейтралізатора на екологічні показники двигуна з різними системами живлення в режимах навантаження, активного і примусового холостого ходу.Документ Вплив технічного стану елементів системи впорскування бензину на паливну економічність двигуна в режимі мінімальної частоти холостого ходу(Хмельницький національний університет, 2017) Славін, Віктор ВасильовичПоказники роботи двигуна обладнаного системою впорскування бензину із зворотнім зв'язком та системою нейтралізації відпрацьованих газів також залежать від технічного стану слідкуючих елементів системи впорскування, які регулюють склад паливоповітряної суміші. У роботі визначено вплив технічного стану елементів підсистем керування наповненням циліндрів та утворення паливоповітряної суміші системи впорскування бензину на паливну економічність двигуна в режимі мінімальної частоти холостого ходу.Документ Вплив технічного стану елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність автомобіля(Національний транспортний університет, 2016) Славін, Віктор Васильович; Манько, Іван Володимирович; Гунько, Андрій ВеніаміновичУ статті розглянуто результати експериментальних досліджень впливу несправностей елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля в режимі мінімального холостого ходу двигуна та усталеного руху автомобіля. Об’єкт дослідження – легковий автомобіль з бензиновим двигуном 4Ч7,6/66 з електронною розподіленою системою впорскування бензину та зворотнім зв’язком. Мета роботи – визначення впливу відхилення нормальної роботи елементів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність бензинового двигуна і легкового автомобіля. Метод дослідження – експериментальний. Дослідження впливу відсутності сигналів корекції складу паливоповітряної суміші на паливну економічність легкового автомобіля з сучасною системою впорскування в режимі мінімального холостого ходу свідчать, що: відключення зворотного зв’язку зменшує витрату палива на 9,82 %; витрата палива при відсутності сигналу від ДТОР зростає в 1,26 рази; відсутній сигнал ДПДЗ не збільшує витрату палива під час роботи бензинового двигуна в режимі ХХ (відкриття ДПДЗ – 0%). Замір витрати палива при русі легкового автомобіля зі сталою швидкістю 60 км/год свідчить, що: відсутність сигналу від ДТОР збільшує витрату палива на 14,54 %; несправна робота ДПДЗ збільшує витрату палива на 11%.