Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114
Переглянути
Документ Інклюзивний туризм: досвід та напрямки розвитку в Харківській області(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Холодок, Валентина Дмитрівна; Медведєв, С. В.Документ Дослідження специфічних чинників готельних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаповал, Віктор Станіславович; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 2(2023)Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 2 збірника висвітлено результати досліджень фінансово-економічних та організаційних засад розвитку сфери гостинності і туризму, а також тенденції діджиталізації та Startup-проєктів у сфері туризму і гостинності. Матеріали збірника будуть корисними для здобувачів, викладачів, науковців та працівників індустрії туризму та сфери гостинності.Документ Особливості маркетингу в туристичній галузі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Є. А.; Шеін, О. С.; Косенко, Софія АндріївнаДокумент Формування маркетингової політики туристичного агенства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Нечепоренко, Денис Анатолійович; Крамськой, О. Ю.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Концепція закладу гостинності як фактор успішності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назаренко, М. В.Документ Особливості інтеграції маркетингової комунікаційної політики з системою стратегічного управління підприємством(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кривомлін, В. В.Документ Пріоритети сталого розвитку туризму у повоєнному відновленні індустрії гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Носирєв, Олександр ОлександровичДокумент Роль маркетингу у повоєнному розвитку підприємств індустрії туризму та гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гасюк, М. О.Документ Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1(2023)Збірник містить матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», яка відбулася 14-15 листопада 2023 року. У тезах доповідей частини 1 збірника висвітлено результати досліджень маркетингових інструментів та стратегій повоєнного розвитку туризму та гостинності в Україні, а також напрямків та механізмів розвитку туризму та гостинності в регіонах України. Матеріали збірника будуть корисними для студентів, викладачів, науковців та працівників індустрії маркетингу, туризму та сфери гостинності.Документ Аспекти використання нетрадиційної жирової сировини для інноваційних кулінарних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назаренко, Марина Володимірівна; Куниця, Катерина ВікторівнаДокумент Продукти переробки насіння ріпаку в технології кондитерських виробів із цукрового тіста(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Копейченко, Євген Андрійович; Куниця, Катерина ВікторівнаДокумент Формування нових екскурсійних продуктів на основі використання технологій віртуальної та доповненої реальності(2023) Чайка, Тетяна Юріївна; Шевцов, Т. М.; Путятіна, С. Б.Формування нових екскурсійних продуктів на основі використання технологій віртуальної та доповненої реальності є перспективним напрямком розвитку екскурсійного обслуговування. Технологія проектування віртуальних екскурсій є результатом кросдисциплінарної взаємодії таких галузей наукового знання, як екскурсійне обслуговування та діджиталізація. Методи та прийоми диджиталізації застосовуються на багатьох етапах підготовки таких екскурсій. Просування на ринку нових екскурсійних продуктів на основі використання digital-технологій може здійснюватися як на основі традиційних бізнес-схем, так і на основі інноваційних підходів. Одним із інноваційних інструментів просування на ринку нових екскурсійних продуктів є стартапи.Документ Маркетингові стратегії просування національного туристичного бренду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Носирєв, Олександр Олександрович; Загребенєв, Д. В.; Путятіна, С. Б.Документ Системний аналіз маркетингової активності у сфері забезпечення туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Заруба, Віктор ЯковлевичДокумент Управління брендом в готельному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Лялько, Кирило АндрійовичДокумент Прикладні програмні продукти в діяльності підприємств індустрії туризму та готельно-ресторанного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Носирєв, Олександр Олександрович; Луговська, Д. В.; Коваль, К. А.Документ Роль держави в регулюванні попиту на ринку туристичних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шеін, Євген Сергійович; Шеін, О. С.; Перерва, Петро ГригоровичДокумент Организаційно-економічні вектори відновлення туристично-рекреаційного потенціалу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Носирєв, Олександр Олександрович; Шевченко, А. М.; Колеснікова, А. Д.