Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму : Всеукраїнська науково-практична конференція.
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71114
Переглянути
Документ Digital маркетинг та його роль для відновлення туризму та рекреації у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Оборіна, Анастасія ЮріївнаПублікація Аналіз ролі мобільних додатків та мобільних версій сайтів у розвитку startup-проектів в сфері туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Главчев, Дмитро МаксимовичПублікація Аналіз стану гастротуризму у довоєнний період та визначення можливих перспектив його розвитку після війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Борисенко, Євген АнатолійовичДокумент Аспекти використання нетрадиційної жирової сировини для інноваційних кулінарних виробів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назаренко, Марина Володимірівна; Куниця, Катерина ВікторівнаПублікація Бренд-менеджмент як фактор успіху(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дорогін, М. С.; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Вплив цифрової трансформації та стартапів на індустрію туризму і гостинності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Третякова, К. Д.; Кармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаПублікація Впровадження принципів безвідходного виробництва в діяльність готелів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Білоусов, В. А.; Титаренко, Є. О.Документ Доповнена реальність і ресторанне меню(2023-11) Чайка, Тетяна Юріївна; Бондарук, Р. О.; Васильєв, Д. К.Використання технології доповненої реальності у дизайні ресторанного меню є інноваційною альтернативою традиційного меню паперового формату. AR-меню – це інтерактивне меню, що містить об'ємні 3D-зображення реальних страв. Технологія доповненої реальності надає рестораторам можливість втілення інноваційних креативних рішень, які приваблюють гостей, створюючи особливу атмосферу свята та нових вражень.Публікація Дослідження довоєнного стану туристичної галузі України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Возненко, В. О.Публікація Дослідження перспектив розвитку воєнного туризму в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна; Богдановська, М. І.; Сліпак, І. В.Документ Дослідження специфічних чинників готельних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаповал, Віктор Станіславович; Перерва, Петро ГригоровичПублікація Дослідження сучасних моделей позиціонування бізнесу у стратегічному плануванні маркетингової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сичова, Олена Євгенівна; Віндюк, А. В.Публікація Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період(2023) Пасічник, Дмитро; Ларка, Людмила СергіївнаНаведено склад маркетингових заходів у межах реалізації маркетингової стратегії. Систематизовано показники, які доцільно застосовувати при діагностиці ефективності розробки та просування офіційного сайту готелю; показники діагностики ефективності проведення рекламної кампанії у ЗМІ; показники ефективності діагностики проведення PR-акцій.Публікація Еко-інновації в сфері туризму та гостинності України(2023) Коваль, Є. В.; Копейченко, Євген Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПублікація Закордонний досвід розвитку інноваційних стартапів стійкого туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шматько, Наталія Михайлівна; Кармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаПублікація Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі(2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичОсновною метою розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку і досягнення високих економічних показників. При цьому кожна ніша бізнесу має свої особливості. Так, для послуги доставки їжі, яка останнім часом набуває все більшої популярності на ринку громадського харчування, основним показником, який дозволяє формувати стабільний прибуток є пожиттєва цінність.Публікація Значення рекреаційних готелів у повоєнний час в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Коваль, Є.Публікація Конкурентоспроможність суб'єктів туристичного бізнесу(2023) Чистикова, Валерія; Стригуль, Лариса СтаніславівнаДокумент Концепція закладу гостинності як фактор успішності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назаренко, М. В.Публікація Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні(2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Сіухін, Є. С.; Фурман, Р. В.