Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу(2023) Коломієць, Артем Олександрович; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі(2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичОсновною метою розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку і досягнення високих економічних показників. При цьому кожна ніша бізнесу має свої особливості. Так, для послуги доставки їжі, яка останнім часом набуває все більшої популярності на ринку громадського харчування, основним показником, який дозволяє формувати стабільний прибуток є пожиттєва цінність.