Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Сучасні тенденції в цифровому маркетингу: що чекати найближчими роками(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Редька, О. М.; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Digital маркетинг та його роль для відновлення туризму та рекреації у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Оборіна, Анастасія ЮріївнаПублікація Місце цифрового маркетингу у діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дрепін, Іван Миколайович ; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Особливості управління маркетинговими стратегіями підприємства у воєнний час(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Є. А.; Шеін, О. С.; Косенко, Софія АндріївнаПублікація Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах(2023) Боровик, О. Г.; Пасічник, Д. М.; Ларка, Людмила СергіївнаДосліджена бажана структура контенту підприємства, який розташовує підприємство у соціальних мережах. Визначено алгоритм складання контент-плану. Систематизовано КРІ при просуванні бренду підприємства.Публікація Особливості проведення вступної компанії ЗВО з використанням інструментів цифрового маркетингу(2023) Коломієць, Артем Олександрович; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Застосування інструментів цифрового маркетингу для стимулювання продажів закладів громадського харчування з послугою доставки їжі(2023) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Коломієць, Артем ОлександровичОсновною метою розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку і досягнення високих економічних показників. При цьому кожна ніша бізнесу має свої особливості. Так, для послуги доставки їжі, яка останнім часом набуває все більшої популярності на ринку громадського харчування, основним показником, який дозволяє формувати стабільний прибуток є пожиттєва цінність.