Дослідження та оптимізація економічних процесів (Оптимум) : міжнародна науково-практична конференція
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25694
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Бренд університету в контексті соціальної концепції маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Key factors of product innovations' success in the market(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Nagornyi, Y.Документ Аналіз лояльності в Success Management для клієнтів в сегменті B2B(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Мезенцева, Ольга ОлексіївнаДокумент Альтернативні порядки усереднення оцінок відносної значущості об'єктів порівняння за шкалою Сааті як джерело консолідаційно-наведених ризиків(ФОП Томенко Ю. І., 2019) Кривуля, П. В.; Кобцева, Д. А.Документ Маркетингові інновації як фактор підвищення ефективної діяльності суб’єктів господарювання(НТУ "ХПІ", 2012) Іванова, А. І.Документ Культурне середовище як фактор впливу на розвиток рекламного бізнесу(НТУ "ХПІ", 2012) Архипова, Т. В.Документ Структура и задачи банковского менеджмента(НТУ "ХПИ", 2013) Кужель, И. В.Публікація Методологічне дослідження терміну "конкуренція"(НТУ "ХПІ", 2016) Торой, Іллка; Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаРозглянуто методичні підходи до визначення терміну "конкуренція". Запропоновано визначати цю дефініцію як показник стабільності підприємства та його продукції на цільовому ринку промислового підприємства.Документ Мерчандайзинг як метод диференціації товару в торгових точках(НТУ "ХПІ", 2016) Бурліцька, О. П.Документ Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту(НТУ "ХПІ", 2015) Соколова, Л. В.; Шальопа, А. С.