Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості тестування інтерфейсу користувача
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Єгорова, Ірина Миколаївна; Ільченко, Катерина Володимирівна
    Сучасний розвиток інформаційних технологій суттєво впливає на формування попиту і зумовлює появу цифрових продуктів. Для успіху будь-якого цифрового продукту, що створюється, необхідно застосовувати підхід, орієнтований на користувача. Дослідження досвіду користувачів є ключовим компонентом такого підходу до розробки. UX research – це процес з'ясування того, як люди інтерпретують і використовують продукти та послуги. Галузь використання таких досліджень дуже широка: від веб-сайтів до мобільних телефонів, побутової електроніки, медичного обладнання, банківських послуг, тощо. В UX дизайні дослідження є фундаментальною частиною рішення відповідних проблем. На сьогодні, коли всі існуючі процеси значно прискорюються, користувачі швидко втрачають лояльність до продукту, адже вони знають, що існує безліч інших варіантів і без вагань шукають їх, тому невдалий досвід користувача з додатком, сайтом або продуктом в цілому може означати кінець взаємодії. UX дослідження є дуже корисними для розробки стратегії продукту і алгоритмізації рішень, які б відповідали потребам користувачів. Розглянуті питання оптимального вибору методів дослідження, як кількісних, так і якісних. Розглянуто як самі методи, такі як: метод інтерв'ю, фокус-груп, сортування карток, деревоподібне тестування, оцінка переваг, айтрекінг, перевірка концепції, A/B тестування, так і галузі їх застосування. Розглянуто переваги та недоліки методів, а також їх особливості. Використано метод аналізу ієрархій задля розрахунку критеріїв, таких як: ефективність, ціна, час та розмір вибірки. На основі проведеного аналізу встановлено, що найважливішим критерієм при виборі методу дослідження є його ефективність. Подальше обчислення зважених середніх оцінок для кожного варіанта рішення дозволило виявити найкращі методи дослідження та надати рекомендації щодо їх ефективного використання на різних етапах розробки цифрового продукту. Таким чином, оптимальний вибір методу тестування може суттєво покращити якість інтерфейсу користувача.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка методики ефективного застосування анімації у WEB
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Єгорова, Ірина Миколаївна; Коміна, Марина Максимівна
    У роботі запропонована методика ефективного використання анімації у веб-продуктах. Проведено дослідження сучасних технологій і методик створення анімацій для веб-сайтів, а саме розглянуті технології CSS, Javascript, Motion UI, проаналізовані плюси і мінуси їхнього використання. На основі отриманої інформації сформульовано гіпотезу та створено лінійну методику, засновану на використанні універсальної технології Motion UI. Методика передбачає послідовне виконання ряду етапів. Так, на першому етапі користувачеві рекомендується підключити бібліотеку Motion UI. На наступному етапі необхідно визначити ступінь складності анімації. У разі, коли має бути розроблено нескладну анімацію, доцільно використовувати інструменти CSS, інакше, для більш складних випадків, ефективніше використовувати можливості Javascript. В обох випадках доцільно на заключному етапі розробки анімації застосувати інструменти Sass. Завершальним етапом методики є тестування, що дозволяє оцінити якість створеної анімації. Розроблена методика застосована в роботі при створенні анімації обраного об'єкта. Проведено тестування за допомогою методу експертних оцінок з попереднім анкетуванням запрошеної фокус-групи. Експертові, в якості якого виступав професійний розробник, було запропоновано створити 20 анімацій за допомогою технологій CSS, Javascript і Motion UI для заздалегідь розробленого об'єкту. Час розробки фіксувався програмним способом. Далі розроблені анімації були розглянуті фокус-групою і проведено оцінку часу завантаження ефектів на веб-сторінці за п'ятибальною шкалою. Проведений за допомогою методів математичної статистики аналіз результатів експерименту свідчить про те, що запропонована методика, яка передбачає використання технології Motion UI, дозволяє скоротити не тільки час розробки анімації, але йчас її завантаження. Таким чином, можна зробити висновок, що розроблена методика відрізняється від існуючих методик високою ефективністю, в цілому відповідає очікуванням експертів і доцільна для застосування.