Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання робочого процесу двотактного двигуна з зустрічно рухомими поршнями
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кравченко, Сергій Сергійович; Ліньков, Олег Юрійович; Шелестов, Максим Сергійович; Бекарюк, Олександр Миколайович; Божко, Едуард Валерійович
    Моделювання робочого процесу двигуна внутрішнього згоряння є базою для усіх подальших розрахунків та досліджень двигуна. Особливу актуальність набуває наявність адекватної математичної моделі робочого процесу двигуна у зв’язку з тим що через тенденцію постійного покращення показників двигунів необхідно враховувати багато факторів впливу для отримання задовільного результату. Найбільш складним та такими, що залежить від багатьох фізико-хімічних параметрів є процес згоряння палива в двигуні. Моделі згоряння у дизелях можна розділити на три групи: детальні моделі; емпіричні і напівемпіричні моделі. В роботі виконано аналіз світового досвіду щодо дослідження та математичного моделювання процесу згоряння у двигунах внутрішнього згоряння. Вказано переваги і недоліки різних математичних моделей. У роботі запропоновано використовувати напівемпіричну математичну модель згоряння яка описує диференційну характеристику швидкості згоряння двома кривими, що відповідають періодам першого спалаху і дифузійного згоряння. Використання такої моделі спрощує виконання розрахунків і в той же час дозволяє отримати якісні результати що враховують багато факторів впливу.
  • Ескіз
    Документ
    Розрахункова оцінка середньоексплуатаційної паливної економічностї двигуна легкового автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2018) Осетров, Олександр Олександрович; Альохін, Дмитро Сергійович; Бекарюк, Олександр Миколайович
    Запропоновано комплексну математичну модель робочого процесу двигуна внутрішнього згоряння у складі автомобіля. З використанням цієї моделі визначено поточні і середні експлуатаційні показники двигуна при русі автомобіля на режимах випробувального циклу NEDC. Проаналізовано вплив радіуса коліс, висоти та маси транспортного засобу, моменту запалювання, ефективності трансмісії та опору дорожньої поверхні на середню експлуатаційну витрату палива. Також розглянуто перспективи подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальне дослідження механічних втрат в малолітражному бензиновому двигуні Briggs&Stratton Vanguard
    (НТУ "ХПІ", 2017) Осетров, Олександр Олександрович; Обозний, Сергій Володимирович; Бекарюк, Олександр Миколайович
    Представлені результати експериментального дослідження з визначення загальних механічних втрат у бензиновому двигуні Briggs&Stratton Vanguard. Знято ряд навантажувальних характеристик двигуна при різних частотах обертання колінчастого валу. Механічні втрати визначалися за графіком зміни годинної витрати палива залежно від середнього ефективного тиску. Перевірено можливість використання відомих емпіричних залежностей для визначення механічних втрат в дослідному двигуні.