Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Сравнительные исследования тракторных шин по условным площадям отпечатков
    (НТУ "ХПИ", 2008) Великодный, Валерий Михайлович; Прохоров, В. П.
    Представлені підсумки порівняльних стендових випробувань шин для тракторів класу 3 530-610Р моделі ФД-14 з підсиленою боковиною та 23,1/18-26Р моделі Я-242Аб по умовним площам відпечатків при внутрішніх тисках у діапазоні 0,06-0,20 МПа і радіальних навантаженнях 15, 20, 25, 30 кН.
  • Ескіз
    Документ
    Эксперементальные исследования плавности хода трактора при движении по синусоидальным неровностям
    (НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий Геннадьевич
    Проведено аналіз чисельних даних, отриманих у результаті експериментальних випробувань параметрів плавності руху колісного трактора оснащеного пневматичною системою підресорювання. Встановлено залежності величин середньоквадратичних прискорень від параметрів фону синусоїдальних нерівностей, швидкості руху трактора та рівня тиску повітря в системі пневматичного ресорного підвішування самохідної машини.
  • Ескіз
    Документ
    Исследования нагруженности ходовой системы колесного трактора с пневморессорной подвеской
    (НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий Геннадьевич
    Проведено аналіз даних, отриманих у результаті експериментальних досліджень динамічної навантаженності ходової системи колісного трактора оснащеного пневморесорною системою підресорювання. Встановлено залежності величин динамічних навантажень від параметрів фону синусоїдальних нерівностей, швидкості руху трактора та рівня тиску повітря в системі пневморесорного підвішування самохідної машини.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование динамической нагруженности шин трактора Т-150К на транспортных работах
    (НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Прохоров, В. П.; Павлий, Нина Владимировна
    Представлены результаты динамической нагруженности шин тракторов Т-150К на транспортных работах. Проведен анализ зависимости радиальных нагрузок, крутящих моментов, коэффициентов динамичности радиальных и диагональных шин в зависимости от скорости движения трактора с груженым прицепом на асфальте и по грунтовой дороге.
  • Ескіз
    Документ
    Экспериментальные исследования параметров демпфирования пневморессорной подвески самоходной машины
    (НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий Геннадьевич
    Проведен анализ численных данных, полученных в результате экспериментальных испытаний параметров демпфирования системы подрессоривания колесного трактора. Установлены зависимости относительного коэффициента демпфирования от уровня давления воздуха и объема дополнительного резервуара в системе пневморессорного подвешивания самоходной машины.
  • Ескіз
    Документ
    Исследования плавности движения трактора с прицепом по грунтовой дороге
    (НТУ "ХПИ", 2011) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий Геннадьевич
    Проведено аналіз чисельних даних, отриманих у результаті експериментальних випробувань параметрів плавності руху машино тракторного агрегату на базі колісного трактора оснащеного пневматичною системою підресорювання. Встановлено залежності величин середньоквадратичних прискорень та переміщень від швидкості руху по дорозі з ґрунтовим покриттям, та рівня тиску повітря в системі пневматичного ресорного підвішування.