Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Вывод системы дифференциальных уравнений, описывающей процесс обработки многокомпонентной смеси
    (НТУ "ХПИ", 2006) Гора, Н. Н.; Вовк, А. В.
    Розглянуто процес формування багатокомпонентної суміші, яка представляє собою масив часток, утримуваних у рідкому середовищі. Вироблені висновок та аналіз системи диференційних рівнянь, описуючих цей процес. Установлено, що її можна розщепити на системи менших порядків, якщо власні значення головної матриці цієї системи можна розбити на дві групи так, щоб власні значення, які належать різним групам, не збігалися.
  • Ескіз
    Документ
    Внедрение кросс-медийных технологий на полиграфических предприятиях
    (НТУ "ХПИ", 2012) Вовк, А. В.; Шевченко, Ю. А.
    В данной работе рассматривается понятие кросс-медийный издательский процесс, события предшествующие его возникновению, его преимущества на рынке и пути развития в дальнейшем. Приведена схема предприятия до и после внедрения кросс-медийных технологий.
  • Ескіз
    Документ
    Создание уникального логотипа при брендировании территории
    (НТУ "ХПИ", 2014) Вовк, А. В.; Некрасова, Н. Н.; Романишена, И. В.
    В работе исследован процесс создания территориального бренда, сформулированы основные стадии его разработки. Выделены ключевые направления, которые служат источником идей, при формировании бренда и создании целостной картинки восприятия брендируемой территории.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование технологии переиздания на примере дореволюционных книг
    (НТУ "ХПИ", 2013) Вовк, А. В.; Бельчева, А. В.; Тришина, И. В.
    В данной работе исследуется технология переиздания на примере дореволюционных книг с целью ее усовершенствования. Приведена классическая схема переиздания. Предложена новая технологическая схема