Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методика прогнозування ресурсу металоконструкцій вантажопідйомних машин магніто-коерцитивним методом
    (НТУ "ХПІ", 2010) Григоров, Отто Володимирович; Губський, Сергій Олександрович
    В статті запропонована методика прогнозування залишкового ресурсу металоконструкцій вантажопідйомних машин магніто-коерцитивним методом неруйнівного контролю із поєднанням останніх досліджень та методу кінцевих елементів.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз безступінчастих двопотокових гідрооб’ємно-механічних тракторних трансмісій: вибір і обґрунтування перспективних схем
    (НТУ "ХПІ", 2012) Самородов, Вадим Борисович; Григоров, Отто Володимирович; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Систематизовано основні закономірності розподілу кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб’ємно-механічних трансмісій, що працюють за схемами “диференціал на вході” та “диференціал на виході”, вибрано та проаналізовано перспективні схеми.
  • Ескіз
    Документ
    Кабельний кран нової конструкції
    (НТУ "ХПІ", 2014) Григоров, Отто Володимирович; Окунь, Антон Олександрович
    У статті розглядаються технічний рівень та можливість застосування нової конструкції кабельного крана, використання якої призводить до зменшення енерго- та ресурсовитрат, а також зниження собівартості крана за рахунок усунення механізму пересування візка (не використовується тяговий канат), усунення підтримок та механізму підіймання вантажу, переміщення якого здійснюється за рахунок сили тяжіння.
  • Ескіз
    Документ
    Енергозбереження шляхом застосування раціонального керування асинхронних електроприводів ВПМ
    (НТУ "ХПІ", 2010) Григоров, Отто Володимирович; Свіргун, Володимир Петрович; Стрижак, Всеволод Вікторович; Зайцев, Ю. І.
    В статті розглядається проблема зменшення енергоспоживання приводами механізмів вантажопідйомних машин. Обґрунтовується актуальність даної проблеми для України. Показана залежність ККД приводів від типу їх керування. Наведені результати застосування сучасних приводів.