Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальні дослідження процесу електродинамічного гальмування гібридного автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дембіцький, В. М.
    Проведено огляд попередніх досліджень систем рекуперативного гальмування. Відмічено особливості робіт науковців, які проводили дослідження систем електродинамічного гальмування. Проведено експериментальні дослідження процесу електродинамічного гальмування з рекуперацією енер гії гібридного автомобіля особливо малого класу. Запропоновано математичну модель, яка описує процес гальмування. Здійснено розрахунок коефіцієнтів регресії та перевірено адекватність математичної моделі. Встановлено, що застосування регульованого електродинамічного гальмування з рекуперацією енергії дозволить здійснювати його з максимальною ефективністю та акумулюванням електричної енергії.
  • Ескіз
    Документ
    Методика визначення оптимального ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сітовський, О. П.; Дембіцький, В. М.
    Запропоновано методику визначення оптимального ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії транспортних засобів, обладнаних електродвигунами та системами рекуперації енергії. Дана методика може застосовуватися на етапі проектування, виробництва та під час проведення випробувань транспортних засобів, а також у алгоритмі роботи їх системи управління рекуперацією енергії. Проведено дослідження ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії залежно від умов експлуатації транспортного засобу.