Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження стартерного режиму вентильно-індукторного стартер-генератора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мазуренко, Леонід Іванович; Шихненко, Максим Олегович; Джура, Олександр Васильович; Білик, Олександр Анатолійович
    За допомогою раніше розробленої математичної моделі проведено дослідження процесів вентильно-індукторного стартер-генератора в стартерному режимі при живленні від акумуляторної батареї. Виконано розрахунки процесів пуску стартер-генератора при зміні моменту інерції, ємності конденсатора вентильного перетворювача, опору акумуляторної батареї та визначено їх вплив на тривалість та енергоефективність пускових процесів при відсутності обмеження фазного струму. Зроблено висновок про необхідність розробки нових принципів формування процесів стартерних режимів вентильно-індукторного стартер-генератора для забезпечення заданих тривалості пуску, фазних струмів та мінімальної спожитої енергії АБ.
  • Ескіз
    Документ
    Процеси збудження від акумуляторної батареї та вплив параметрів на робочі характеристики вентильно-індукторного генератора
    (НТУ "ХПІ", 2019) Мазуренко, Леонід Іванович; Шихненко, Максим Олегович; Джура, Олександр Васильович; Білик, Олександр Анатолійович
    Проведено дослідження процесів збудження вентильно-індукторного генератора (ВІГ) від акумуляторної батареї за зміни параметрів. З'ясовано вплив ємності конденсатора, опору обмоток фази та кутів комутації на зовнішні характеристики ВІГ. За результатами досліджень запропоновано заходи щодо зменшення ємності акумуляторної батареї та зниження тривалості процесу збудження із збереженням надійності цього процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення алгоритмів керування та дослідження динамічних процесів асинхронних генераторів працюючих на мережу постійного струму вітроелектричної станції
    (НТУ "ХПІ", 2015) Мазуренко, Леонід Іванович; Джура, Олександр Васильович; Романенко, Володимир Іванович
    Наведено вдосконалені алгоритми керування ведучим та веденим асинхронними генераторами з вентильним збудженням вітроелектричної станції, яка працює на мережу постійного струму. Розглянуто результати моделювання електромеханічних процесів в генеруючих установках станції та визначено напрямок подальших досліджень. Проведені дослідження довели можливість стійкої і енергоефективної роботи станції в разі застосування запропонованих алгоритмів керування вентильними перетворювачами генераторів.
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм розподілу потужності в автономній енергосистемі з асинхронними вентильними генераторами
    (НТУ "ХПІ", 2013) Мазуренко, Леонід Іванович; Джура, Олександр Васильович; Романенко, Володимир Іванович; Шевчук, Надія Іванівна
    The paper deals with a strategy to control power flow in a stand alone power system which uses two diesel induction generators with short circuited rotor and a storage battery. The semiconductor excitation systems control magnetizing and DC output voltages of the generators. Reference values of the voltages are calculated by an active power flow control block (APFCB). The control strategy of the APFCB enables to reduce fuel consumption comparing to “single diesel“ system of the same power.