Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Про можливості і методи забезпечення плавності зачеплення приводних зубчастих передач
    (НТУ "ХПІ", 2010) Калінін, Павло Миколайович; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.
    У роботі розглянуті питання про вибір параметрів циліндричної зубчастої передачі коробки передач на етапі її модернізації, які б забезпечували сталість сумарної довжини контактних ліній передачі, і, відповідно, підвищували плавність ходу, зменшували внутрішні динамічні зусилля, які пов'язані з пересполученням зубів.
  • Ескіз
    Документ
    Проектирование цилиндрической передачи с постоянной суммарной длиной контактных линий
    (НТУ "ХПИ", 2009) Калинин, Павел Николаевич; Курмаз, Леонид Владимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.
    В работе рассмотрены вопросы о выборе параметров цилиндрической зубчатой передачи на этапе ее проектирования, которые обеспечивали бы постоянство суммарной длины контактных линий передачи, и, соответственно, уменьшали внутренние динамические усилия, связанные с сочетаниями зубцов.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу обеспечения постоянства суммарной длины контактных линий зубчатой передачи
    (НТУ "ХПИ", 2008) Калинин, Павел Николаевич; Курмаз, Леонид Владимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.
    У роботі розглянуто питання про можливість вибору параметрів зубчастої передачі, які б забезпечували сталість сумарної довжини контактних ліній зубчастої передачі, і, відповідно, зменшення внутрішніх динамічних зусиль, пов’язаних з процесом зачеплення зубців.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимально-раціональне проектування зубчастого електромеханічного привода
    (НТУ "ХПІ", 2006) Калинин, П. Н.; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.
    У статті представлена методологія раціонального проектування електромеханічного привода із зубчастими передачами. Задача раціонального проектування розглянута у формі параметричної оптимізації за 20 критеріями якості. Обґрунтовано використання методу допустимих множин, що дозволяє керувати процесом вибору оптимально-раціонального рішення. Наведено приклад застосування запропонованого методу.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимально-раціональне проектування елементів головних передач силових енергетичних машин
    (НТУ "ХПІ", 2015) Калінін, Павло Миколайович; Остапчук, Юрій Олександрович; Жережон-Зайченко, Ю. В.
    В роботі наведена методологія розробки системи оптимально-раціонального проектування елементів головних передач енергетичних машин на основі методу дослідження простору параметрів та обговорені питання її реалізація на прикладі проектування співвісного зубчастого редуктора з розподіленим потоком потужності. Запропонований метод проектування оперує з векторним критерієм якості технічного об’єкта, що дозволяє більш якісно характеризувати об’єкт проектування та керувати процесом вибору його оптимально- раціонального рішення. Наведений ілюстративний приклад застосування запропонованої vетодології проектування.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка працездатності та оптимізація параметрів зубчастих пар коробки передач автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2012) Калінін, Павло Миколайович; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.
    У роботі наведені результати аналізу напруженого стану зубчастих пар коробки передач автомобілю і розглянуті питання оптимізації параметрів зубчастих пар коробки передач на етапі її модернізації з метою поліпшення експлуатаційних характеристик
  • Ескіз
    Документ
    До питання оптимально-раціонального проектування коробки передач автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2013) Калінін, Павло Миколайович; Сергієнко, Микола Єгорович; Жережон-Зайченко, Ю. В.
    У роботі наведені результати оптимально-раціонального проектування зубчастих передач коробки передач автомобіля ЗиЛ-4327 з метою покращення її експлуатаційних характеристик