Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Методологія та організація наукових досліджень у міжнародному менеджменті
    (НТУ "ХПІ", 2014) Зубкова, Аліна Болеславівна
    Інтеграція України до світового економічного середовища вимагає зміни підходів бізнесу до використання результатів наукових досліджень. Організація та проведення якісних наукових досліджень потребує розвитку відповідних компетентностей. Методологія наукового дослідження у "міжнародному менеджменті" є аналогічною з "менеджментом". Визначено складові наукового дослідження у галузі менеджменту. Емпіричне дослідження є невід’ємною складовою для наукових досліджень у галузі міжнародного менеджменту/бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжнародним бізнесом на основі цифрових комунікаційних технологій: модель гнучких ланцюгів постачання
    (НТУ "ХПІ", 2014) Зубкова, Аліна Болеславівна; Поволоцька, Ольга Валеріївна
    В роботі уточнюється зміст поняття гнучкого ланцюга постачання та ролі інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні гнучкими ланцюгами постачання. Аналіз кейсів 9 підприємств машинобудування дозволив запропонувати модель гнучкого ланцюга постачання на основі інформаційно-комунікаційної технології. Вивчення характеру залежності між ефективністю управління ланцюгами постачання та ступенем використання ІКТ засвідчило необхідність впровадження СУЛП за всіма модулями для забезпечення успішності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ефективності інтернет-реклами
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна Болеславівна
    В статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансова стабільність провідних економік світу: кластери країн
    (НТУ "ХПІ", 2012) Зубкова, Аліна Болеславівна
    Зниження кредитних рейтингів країн на тлі збільшення державного боргу викликає потребу дослідити заходи найбільш впливових економік світу із забезпечення фінансової стабільності та протидії дефолту. Визначено три кластери найбільш впливових економік світу: «позичальники», «локомотиви», «хамелеони». Кластерний аналіз проведено на основі 5 показників 20 найбільш впливових економік світу: частка державного боргу від валового внутрішнього продукту, ставка рефінансування, ставка доходності за довгостроковими державними облігаціями, ставка інфляції та сальдо поточного рахунку платіжного балансу.
  • Ескіз
    Документ
    Світова економіка: загроза дефолту та кредитні рейтинги провідних країн
    (НТУ "ХПІ", 2012) Зубкова, Аліна Болеславівна
    Зростання обсягів світового боргу та інформація про дефолт певних країн світу призводить до негативних змін на фінансових ринках. На основі показників частки у світовому ВВП та світовому експорті визначено найбільш впливові економіки світу. Аналіз державного боргу та кредитних рейтингів Moodys та Standard & Poor’s дозволив встановити країни із найбільшими зобов’язаннями: Японія, США, 6 країн ЄС. Свідченням впливу потенційного дефолту цих економік стало падіння індексів провідних фондових бірж світу.
  • Ескіз
    Документ
    Використання сучасних комунікаційних технологій в управлінні ланцюгами постачання
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Поволоцька, Ольга Валеріївна
    В роботі проведено огляд сучасних комунікаційних технологій, що використовуються в управлінні ланцюгами постачання, зокрема: технології штрих-кодування, радіочастотної ідентифікації, супутникового GPS моніторингу, мобільного зв'язку, електронного обміну даними, хмарних обчислень, використання додатків для смартфонів та планшетних ПК, систем управління ланцюгами постачання, визначено їх переваги та недоліки. Досліджено використання комунікаційних технологій на 25 підприємствах лідерах з управління ланцюгами постачання
  • Ескіз
    Публікація
    Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
    У статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Використання феномену Euro 2012 для просування брендів в українському медіапросторі
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна
    Чемпіонат з футболу EURO 2012 став унікальною подією або феноменом для українського бізнесу. Спостереження в період чемпіонату показали ступінь використання феномену EURO 2012 для просування брендів в українському медіапросторі. В якості каналу маркетингових комунікацій брендів було обрано телебачення. Результати свідчать про використання брендами футбольного маркетингу та, зокрема, ambush маркетинг.