Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальні дослідження автомобіля з гібридною силовою установкою
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кашуба, А. М.
    Проведений аналіз основних методику оцінювання паливної економічності та екологічності автомобілів в міських і заміських умовах. Проведені експериментальні дослідження макету автомобіля з гібридною силовою установкою (ГСУ). Визначено поліноміальні коефіцієнти та побудовано поверхні відгуку. Складено блок–схему роботи автомобіля з ГСУ, а також складено методику проведення експериментальних досліджень автомобілів з ГСУ. Проведенні попередні дослідження по підбору акумуляторних батарей та їх оптимальної ємності дозволяють скласти алгоритм роботи автомобіля з ГСУ.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення розподілу питомих пробігів приватних автомобілів для оптимізації ємності батарей гібридних транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сітовський, О. П.; Кашуба, А. М.
    Проведено експериментальні дослідження режимів руху та відстані разових поїздок на автомобілях приватного користування у м. Луцьк. Узагальнено отримані експериментальні значення та визначено основні типи розподілу пробігів. Визначено відсотковий розподіл величин пробігів по експерименту і встановлено значущі, для автомобілів з гібридною силовою установкою, величини разових пробігів. Встановлено, що ємність накопичувачів енергії, при проектуванні серійних автомобілів, в більшості випадків має забезпечувати до 30 км. пробігу.