Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Проблемы оценки бренд-капитала на промышленном предприятии в Украине
    (НТУ "ХПИ", 2009) Ларка, Николай Иванович; Воликов, В. В.
    В статье рассмотрены вопросы необходимости и целесообразности оценки стоимости бренда на промышленном предприятии. А также, сложности, возникающие с оценкой экономической эффективности бренд-менеджмента, рекламы и продвижения брендов на рынке. Сделан обзор методов оценки бренд-капитала на промышленном предприятии. Предложен усовершенствованный метод расчета бренд-капитала.
  • Ескіз
    Документ
    Развитие концепции маркетинг-менеджмента и его современное состояние в Украине
    (НТУ "ХПИ", 2010) Синческул, И. Л.; Ларка, Николай Иванович
    В статті розглядається проблема маркетингу як управлінської концепції, його розвиток в сучасному суспільстві з урахуванням змін, що відбулися в економіці в останній час. Виявлені основні проблеми, що виникають при організації і здійсненні маркетингової діяльності на підприємствах.
  • Ескіз
    Документ
    Формирование модели бренд-капитала промышленного предприятия
    (НТУ "ХПИ", 2010) Воликов, В. В.; Ларка, Николай Иванович
    В статье рассмотрены вопросы становления бренд-капитала на промышленном предприятии. Сделан подробный обзор и анализ составляющих бренд-капитала отечественного производителя. Предложена модель составляющих бренд-капитала.