Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методы экспериментального оценивания показателей качества образовательного процесса
    (НТУ "ХПИ", 2010) Малышкина, Е. С.; Егоров, А. Б.; Костенко, М. С.
    Статья посвящена оценке качества образовательных процессов в вузе. Разработаны методы оценивания параметров качества образовательного процесса (результативности студента, параметра преподавания). Экспериментально подтверждена адекватность ранее полученной теоретической модели. Показана возможность использования метода наименьших квадратов при оценивании параметров преподавания на основе статистических данных с неизвестным законом распределения и измеренных в порядковой шкале.
  • Ескіз
    Документ
    Определение показателей качества образовательного процесса
    (НТУ "ХПИ", 2010) Егоров, А. Б.; Малышкина, Е. С.; Гиниятова, О. Е.
    У статті запропоновано уніфіковану модель одиничної реалізації процесу освіти, яка дозволяє проводити аналіз моделей процесу освіти різної складності. Застосування запропонованої моделі при рішенні проблемі підвищення якості та керованості дозволить оптимізувати процеси освіти для різних спеціальностей, реальних здібностей студентів, рівня забезпеченності процесу.