Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз технічного стану кузовів пасажирських вагонів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Мартинов, Ігор Ернстович; Труфанова, Альона Володимирівна; Павленко, Юрій Сергійович; Сергієнко, Максим Олегович
    Однією з найбільш важливих галузей народного господарства України є залізничний транспорт. Він забезпечує виробничі і невиробничі потреби матеріального виробництва, невиробничої сфери, а також населення в усіх видах перевезень. Основним ресурсом, який забезпечує ефективність господарської діяльності у сфері пасажирських перевезень, є рухомий склад. Перевагами цього виду транспорту є велика розгалуженість та низькі тарифи. В статті розглянуті питання технічного стану кузовів пасажирських вагонів та проведений аналіз їх зносу. Через обмеженість придбання нових пасажирських вагонів у необхідній кількості, для запобігання скорочення інвентарного парку, як один із напрямків розвитку, необхідно визначити нові підходи з продовження існуючого нормативного терміну служби пасажирських вагонів, що вичерпали ресурс, за рахунок удосконалення технології технічного обслуговування та ремонту вагонів. В ситуації, яка склалася, актуальною являється проблема забезпечення робото спроможності та підтримування надійного технічного стану наявного вагонного парку пасажирських вагонів через проведення капітально-відновлювальних ремонтів, в тому числі з модернізацієюі продовженням терміну служби. Тобто центр ваги по розв’язанню цих питань в теперішній час зміщується на якість ремонтних заходів. Необхідно шукати нові підходи для вирішення проблеми відновлення технічного ресурсу пасажирських вагонів. Необхідно змінювати систему життєзабезпечення вагона за рахунок переходу до системи ремонту, яка була б зорієнтована на кожен конкретний вагон в залежності від його технічного стану. Індивідуальними повинні бути і строки постановки вагонів в ремонт і методи їх відновлення, тобто система ремонту повинна бути функцією їх технічного стану. За допомогою отриманих статистичних даних були отримані залежності порівняння зносу кожного вузла кузова та рами пасажирського вагону залежно від року будівництва вагону та його зносу. Дані дослідження дали змогу відкрито розглянути питання чи можливо подальше використання пасажирських вагонів, які найбільш уражені корозією.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення діагностики візків залізничних транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Маслієв, Вячеслав Георгійович; Мартинов, Ігор Ернстович; Шовкун, Вадім Олександрович
    Запропоновано стенд, що дозволяє проводити складання візків після ремонту таким чином, щоб забезпечити встановлення колісних пар у їх номінальне положення відносно рами візка. Пропонується ввести проведення такого діагностування перш за все для візків вантажних вагонів із трьохелементними рамами, що експлуатуються на Укрзалізниці. Це суттєво зменшить їх негативний вплив на колію в частині бічного зносу рейок, та зменшить знос гребенів колісних пар. Запропоновано конструкцію візка вантажного вагону, який обладнано жорстким у площині колії зв’язком бічних рам, що зберегатиме геометрію рами і завадить їх взаємному забіганню та сприятиме зменшенню зносів гребенів коліс і рейок.