Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Математична модель експериментальної акумуляторної паливної системи дизеля з регульованою подачею ПНВТ
    (НТУ "ХПІ", 2012) Пожидаєв, Іван Геннадійович; Прохоренко, Андрій Олексійович
    Представлена математична модель експериментальної акумуляторної паливної системи дизеля з регульованою подачею ПНВТ. Проілюстровані процеси у деяких вузлах ПНВТ дизеля. Приведені результати ідентифікації математичної моделі ПНВТ дизеля з паливною апаратурою акумуляторного типу.
  • Ескіз
    Документ
    Диференціальне рівняння електронного регулятора для дизеля з акумуляторною паливною системою
    (НТУ "ХПІ", 2012) Прохоренко, Андрій Олексійович
    Описано вивід диференціального рівняння формування керуючого сигналу в електронному блоці керування (ЕБК) дизеля, що включає до складу свого алгоритму опис роботи електронного регулятора частоти обертання, виконаний на основі загальної теорії САР
  • Ескіз
    Публікація
    Проектування ПНВТ для акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля на базі паливного насоса двигуна 2ДТ
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пожидаєв, Іван Геннадійович; Прохоренко, Андрій Олексійович
    З метою виконання жорстких вимог екологічності, яким повинен відповідати сучасний дизель вітчизняного виробництва, його необхідно оснастити акумуляторною паливною системою типу Common Rail. Однією з основних складових такої системи є паливний насос високого тиску, функція якого – нагнітання палива до гідроакумулятора для підтримки у останньому необхідного для кожного режиму роботи двигуна рівня тиску. У даній роботі представлено конструкцію паливного насосу високого тиску для акумуляторної системи типу Common Rail на базі паливного насосу вітчизняного виробництва дизеля 2ДТ. Вирішено задачу внести ряд конструкційних доопрацювань до існуючого насоса, що зробить раціональним його застосування у складі акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля та дозволить зменшити механічні втрати на привід паливного насоса. Наведено спосіб керування електронним регулятором (виконавчим механізмом) спроектованого паливного насоса високого тиску.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель гідравлічно розвантаженого керуючого клапана для дизельної паливної апаратури
    (НТУ "ХПІ", 2012) Прохоренко, Андрій Олексійович
    Показано, що при роботі "гідравлічно врівноваженого" грибкового клапана виникає діюча на нього неврівноважена додаткова гідравлічна сила. Для розрахунку додаткової гідравлічної сили запропонований метод визначення значення тиску, що діє в каналі між клапаном і його сідлом. Розроблено конструкцію "розвантаженого" клапана.
  • Ескіз
    Документ
    Числові та аналітичні методи розрахунку внутрішньої норми прибутковості інвестиційних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Прохоренко, Олена Вікторівна; Прохоренко, Андрій Олексійович
    Описані математичні методи розв'язання задачі визначення внутрішньої норми прибутковості інвестиційного проекту. Запропоновано використовувати для визначення IRR в практиці розрахунків фінансового менеджменту числовий метод Ньютона