Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Класифікація методів управління фінансовими ресурсами підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Рубцов, Віталій ВікторовичУ статті досліджені підходи до управління фінансовими ресурсами на підприємстві та обґрунтовано залежність ефективності фінансового менеджменту від доцільності їх застосування. Визначені загальні підходи до формування та управління фінансовими ресурсами підприємства, основні принципи формування фінансових ресурсів, управління фінансовими ресурсами в ринкових умовах спрямоване на підвищення ринкової вартості й інвестиційної привабливості підприємства. Розглянуто класифікацію поділу методів управління фінансовими ресурсами підприємств на традиційні та прогресивні. Розглянуто фінансовий аналіз різних типів моделей, що дозволяють структурувати та ідентифікувати взаємозв'язки між основними показниками звітності, що дозволяє більш ефективно управляти фінансовими потоками. Виділино три основні типи моделей, які використовуються у фінансовому аналізі: дескриптивні, предикативні, нормативні.Документ Теоретико-методичні підходи до визначення економічної сутності поняття "капітал підприємства"(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Гукова, Таїсія ВасилівнаРозглянуто основні підходи до обґрунтування сутності поняття "капітал підприємства". Сформовано власне визначення категорії "капітал" підприємства як матеріальні, грошові та нематеріальні ресурси, що авансовано у формування активів підприємства, необхідних для здійснення його господарської діяльності в довгостроковій перспективі, з метою отримання доходу та прибутку. Визначено склад взаємопов'язаних і взаємообумовлених внутрішніх і зовнішніх факторів, що впливають на структуру капіталу підприємства та визначають можливості управління ним.Документ Способи виходу підприємства на зовнішні ринки(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Волченок, Аліна ВікторівнаУ статті визначено мотиви, умови і чинники виходу підприємств на зовнішній ринок, а також надано послідовність циклічності розвитку підприємства та етапів отримання доступу підприємства на закордонні ринки, запропоновано основні цілі, з якими підприємства виходять на зовнішні ринки (максимізація прибутку та забезпечення довгострокового успішного збуту), охарактеризовано основні способи виходу підприємства на зовнішні ринки (експорт – прямий та непрямий; спільна підприємницька діяльність – ліцензування, виробництво та управління за контрактом, підприємства спільного володіння, пряме інвестування).Документ Формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Бутенко, Герман ВалерійовичУ статті запропоноване авторське бачення на визначення суті розвитку підприємства. Запропоновано класифікацію підходів до стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності за такими критеріями: фактор часу; спрямування; зміст, загальна спрямованість на певний сегмент ринку. Розглянуто послідовність формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, у результаті чого виокремлено мотиви (формування місії, цілей, завдань підприємства), аналітику (діагностика зовнішніх і внутрі шніх чинників) результати (розробка стратегічних альтернатив) цього процесу, що стало підґрунтям визначення його етапів.Документ Пропозиції щодо вдосконалення формування маркетингової стратегії промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2016) Стремоухова, Аліна; Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Другова, Олена СергіївнаУ статті розглянуто теоретичні особливості формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність промислового вітчизняного підприємства ДП "Завод імені В. А. Малишева". Розглянуто основні ринки збуту стратегічної продукції підприємства. Запропоновано поетапну стратегію та ринок збуту.Документ Перспективи розвитку аутсорсингу на українських підприємствах(НТУ "ХПІ", 2016) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Тодощак, КатеринаУ статті розглянуто питання використання аутсорсингу діяльності підприємств, зокрема визначено ряд правових колізій при застосуванні аутсорсингу в сфері управління персоналом. Також, визначені функціональні напрями діяльності підприємств де найчастіше застосовується аутсорсинг. Розглянуто історичні причини та особливості виникнення явища аутсорсингу, наведена логічна послідовність явищ, які вплинули на зародження аутсорсингу. Розширено та доповнено етапи становлення та розвитку аутсорсингу.Документ Сутність стратегічного управління підприємством ресторанного господарства(НТУ "ХПІ", 2015) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Безгінова, Любов Іванівна; Шарапова, Олена Михайлівна; Швед, Світлана АндріївнаУ статті розглянуто дефініції поняття "стратегічне управління", визначено основні підходи до його розуміння закордонними та вітчизняними науковцями. Це, разом із дослідженням специфіки діяльності підприємств ресторанного господарства, дозволило запропонувати авторське визначення поняття "стратегічне управління підприємством ресторанного господарства".Документ Оцінка ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах пивоварної галузі(НТУ "ХПІ", 2013) Гриненко, О. М.; Пічугіна, Тетяна СергіївнаВ статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії на підприємствах пивоварної галузі, розглянуто методологічні підходи до вимірювання ефективності маркетингової стратегії, що дає змогу підприємствам визначити на яких ринках працювати, з яким споживачем, товарну і цінову політику.Документ Особливості формування політики просування підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішній ринок(НТУ "ХПІ", 2013) Жарченко, К. М.; Пічугіна, Тетяна СергіївнаСтаттю присвячено вивченню теоретичних основ політики просування продукції та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції підприємства ПАТ «Роганська картонна фабрика» на зовнішні ринкиДокумент Маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Гриненко, О. М.; Пічугіна, Тетяна СергіївнаВ статті розглянуто методологічні підходи до формування одного з основних понять маркетингу – маркетингової стратегії. Проаналізовано існуючі визначення поняття відомими зарубіжними та вітчизняними науковцями. Подано власне визначення поняття «маркетингова стратегія» та обґрунтовано її місце в діяльності підприємства