Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Закон нормального розподілу випадкової величини усталеного сповільнення автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сараєв, О. В.
    На даний час в Україні відсутні чіткі рекомендації для експертів–автотехників з оцінки ефективності гальмування автомобілів, обладнаних антиблокувальною системою гальм. Тому в експертів виникає питання щодо правильності оцінки ефективності гальмування таких автомобілів за відомими експертними методиками, які не враховують наявність чи відсутність у конструкції гальм антиблокувальної системи. У роботі запропоновано процес гальмування автомобіля розглянути, як стохастичний фізичний об’єкт, оскільки його характеристики носять випадковий характер. Статистична гіпотеза сформована на основі аналізу зібраної вихідної інформації шляхом випробувань вісімнадцяті моделей різних марок сучасних легкових автомобілів. Доведена гіпотеза про те, що випадкова величина усталеного сповільнення легкових автомобілів, які обладнанні антиблокувальною системою гальм, підпорядковується нормальному закону розподілу.
  • Ескіз
    Документ
    Ходова лабораторія для дослідження експлуатаційних властивостей автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2014) Туренко, А. М.; Клименко, В. І.; Сараєв, О. В.
    Представлена сучасна ходова лабораторія для виміру експлуатаційних властивостей автомобіля, яка розроблена на кафедрі автомобілів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (ХНАДУ). Особливістю даної ходової лабораторії є можливість отримання необхідної інформації одночасно по всіх вимірювальних каналах, які відповідають за дослідження основних експлуатаційних властивостей автомобіля. Це дозволяє наочно спостерігати картину протікання, наприклад, такого багатогранного і складного процесу, як гальмування автомобіля не тільки за параметрами гальмівної ефективності, але й з урахуванням динаміки гальмівного привода, зміни зусилля на гальмівної педалі, зміни курсової стійкості і появою коливань від нерівностей дороги.