Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні засади діагностичного прогнозування рівнів споживання електричної енергії підземними залізорудними підприємствами
    (НТУ "ХПІ", 2019) Сінчук, Олег Миколайович; Сінчук, Ігор Олегович
    Гірничорудні підприємства являють собою зразок найбільш енергоємних видів підприємств, що впливає на загальний показник собівартості видобутку деяких видів корисних копалин. Запропонована методологія діагностики реальних рівнів споживання електроенергії на підприємствах з підземними способами видобутку залізної руди. Науковий підхід запропонований у статті щодо формування методологічних засад оцінки та діагностичного прогнозування споживання електроенергії дозволяє виділити систему принципів, яка має інноваційні елементи.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз формування вартісно-цільової стратегії електроспоживання підприємств залізорудної галузі України
    (НТУ "ХПІ", 2018) Сінчук, Ігор Олегович
    Досліджено засади моделювання стратегії раціонального електроспоживання для гірничорудних підприємств залізорудної галузі України. Обґрунтовано нові підходи до використання методів математико - статистичних аналізу, модифікованих відповідно до галузевих особливостей. Для оцінювання невідомих величин за результатами спостережень, що містять випадкові помилки, застосовується метод найменших модулів. Імплементація отриманих результатів дозволила провести всебічний аналіз рівнів споживання електроенергії та запровадити відповідні заходи в напряму енергоефективності підприємств гірничорудного комплексу.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання, як перший крок в тактиці розбудови ефективної системи гальмування двохосьових електровозів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Сінчук, Ігор Олегович; Кальмус, Дмитро Олегович
    В статті розглянуті питання пошуку напрямків підвищення ефективності процесу функціонування тягових електроприводів з імпульсними системами регулювання напруги живлення тягових електродвигунів постійного струму в режимах гальмування двохосьових електровозів із мінімізацією проковзування коліс електровозу з рейками. Запропоновано багатофункціональний алгоритм роботи системи електричного гальмування, що ефективно функціонує до нульової швидкості електровозу з максимальним використанням гальмових властивостей тягового електропривода. Розроблено та рекомендовано для практичних досліджень математичну модель електричного гальмування, необхідну для оцінки рівня ефективності й доцільності застосування відповідної структури в конкретних умовах гальмування електрифікованого двохосьового транспортного засобу. Підтверджена шляхом моделювання ефективність пропонуємого варіанту розбудови структури тягового електропривода аналізованого вида електропотяга.
  • Ескіз
    Документ
    Тяговий електротехнічнй комплекс постійного струму для промислових електровозів з керуванням по системі багатьох одиниць
    (НТУ "ХПІ", 2010) Сінчук, Олег Миколайович; Гузов, Едуард Семенович; Сінчук, Ігор Олегович; Якимець, Сергій Миколайович; Мельник, Ольга Євгенівна
    In the articles resulted results of researches on development of energiefective structures of hauling electrical engineering complexes of direct current for industrial tweaks electric locomotives.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка безсенсорного способу захисту тягових електричних двигунів рудничних електровозів від перегріву
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гузов, Едуард Семенович; Сінчук, Ігор Олегович; Чорна, Вікторія Олегівна; Сменова, Л. М.
    В статті наведені результати досліджень з оцінки відомих способів та методів контролю температури нагріву тягових електричних двигунів постійного струму рудничних електровозів. Показано, що не дивлячись на різноманіття систем контролю та захисту двигунів від перегріву при їх функціонуванні в комплексі тягового електрообладнання електромеханічних систем електровозів, їх застосування не завжди доречно через недосконалість та складність конструкції та значних масогабаритних показників. Запропонований авторський спосіб безконтактного непрямого контролю температури тягових електричних двигунів постійного струму.