Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Подолання прогнозованих перешкод транспортними засобами
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сітовський, О. П.; Мазилюк, П. В.
    Проведено огляд досліджень подолання прогнозованих перешкод в міському режимі. Розглянуто тривалість режимів роботи транспорту в залежності від загального балансу часу перебування на лінії. Відмічено розробки науковців компанії Audi при проїзді світлофорів. Проведено теоретичні дослідження витрати палива при русі та розгоні автомобіля в міському режимі. Зроблено висновки про витрату палива при подоланні прогнозованих перешкод.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення розподілу питомих пробігів приватних автомобілів для оптимізації ємності батарей гібридних транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сітовський, О. П.; Кашуба, А. М.
    Проведено експериментальні дослідження режимів руху та відстані разових поїздок на автомобілях приватного користування у м. Луцьк. Узагальнено отримані експериментальні значення та визначено основні типи розподілу пробігів. Визначено відсотковий розподіл величин пробігів по експерименту і встановлено значущі, для автомобілів з гібридною силовою установкою, величини разових пробігів. Встановлено, що ємність накопичувачів енергії, при проектуванні серійних автомобілів, в більшості випадків має забезпечувати до 30 км. пробігу.
  • Ескіз
    Документ
    Методика визначення оптимального ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сітовський, О. П.; Дембіцький, В. М.
    Запропоновано методику визначення оптимального ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії транспортних засобів, обладнаних електродвигунами та системами рекуперації енергії. Дана методика може застосовуватися на етапі проектування, виробництва та під час проведення випробувань транспортних засобів, а також у алгоритмі роботи їх системи управління рекуперацією енергії. Проведено дослідження ступеня початкової зарядки накопичувачів енергії залежно від умов експлуатації транспортного засобу.
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування та вибір критеріїв оцінки процесу електродинамічного гальмування під час руху гібридного транспортного засобу на затяжних спусках
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сітовський, О. П.; Дембіцький, В. М.
    В результаті проведених досліджень отримано рівняння руху транспортного засобу під час здійснення електричного гальмування на затяжному спуску, досліджено вплив конструктивних показників транспортного засобу з гібридною силовою установкою на процес електродинамічного гальмування, визначено та обґрунтовано критерії попередньої оцінки відповідності автомобілів з гібридною силовою установкою, вимогам Правил ЄЕК ООН № 13 в частині випробувань тип "ІІА".