Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Вплив втрати інформації про орієнтацію потоків вентильного двигуна на базі синхронної машини на його роботу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Морозов, Дмитро Іванович; Шевченко, Іван Степанович; Андреєва, Наталя Іванівна
    Для вентильного двигуна, який представляє собою двигун постійного струму з електронним комутатором, розглянуто формування складових електромагнітного моменту при не співпадінні частоти обертання і частоти напруги живлення якоря. Вентильний двигун такого типу є синхронною машиною оберненої конструкції, тому для аналізу його роботи використані такі ж підходи, як для аналізу роботи традиційної синхронної машини. З використанням векторних діаграм визначені вирази для синхронізуючої та демпферної складових електромагнітного моменту в динаміці.
  • Ескіз
    Документ
    Електромагнітні і електромеханічні процеси в асинхронному двигуні при живленні його від джерела струму
    (НТУ "ХПІ", 2013) Морозов, Дмитро Іванович; Шевченко, Іван Степанович; Самчелеєв, Юрій Павлович
    Проведено порівняння електромагнітних процесів в асинхронному двигуні при живленні його від джерела напруги та струму при різних ковзаннях. Розглянуті електромеханічні процеси пуску та накиду навантаження при живленні двигуна від джерел двох типів. Показано, що на малих швидкостях процеси більш швидкі при живленні машини від джерела струму, а на швидкостях, близьких до синхронної – від джерела напруги.