Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Про інтелектуальні зрушення в історії людства (мислення для інформаційного простору)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сунь, Вей; Дольська, Ольга Олексіївна
    Стаття присвячена одному з найактуальніших питань сучасної філософії, а саме ‒ проблемі формуванні інтелектуального багажу людства. Мова йде про інтелектуальні революції, про їхній характер і періоди становлення. Автори використовують метод філософської рефлексії, спираючись на першоджерела попередніх дослідників цього процесу, починаючи з їхнього концептуального аналізу з метою відстежити періоди і характерні ознаки розвитку цих складних процесів еволюції людини і її інтелектуального підґрунтя. Автори висувають тезу, що сьогодні людство знаходиться на порозі третьої інтелектуальної революції. Підтвердженням цього є активне використання нового термінологічного словника, який вже став "повсякденням" нашого життя, не зважаючи на те, що він є результатом розвитку високих технологій інформаційного характеру. Підкреслюється також ідея того, що трансформація мислення окремих людей, які працюють і думають за нових умов, викликана наукою та високими технологіями. Цей фактичний матеріал прямо і побічно "впливає" на зміни у характері мислення широких верств суспільства, і, як слідство, адаптування до трансформацій у евристичній сфері охоплює величезні за масштабом маси людей.
  • Ескіз
    Документ
    The methodological potential of high educational technology
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Sun, Wei
    With the development of information technology, the Internet is also constantly iterative and updated, and is currently evolving to Web 3.0, which is synonymous with the next Internet era, which complements the metaverse. This essay is dedicated to one of the most relevant issues in contemporary philosophy: the methodology by which technology is reshaping educational spaces and educational models. The research adopts the method of philosophical speculation, starting from conceptual analysis, tracing the development of distance education and its technological evolution, and examining the educational process of technology from the source. The results of the study show that with the emergence of concepts such as digital campus, smart campus, digital twin campus, and metaverse school, the educational space is changing to the metaverse. The transformation triggered by science and technology covers both individuals and society, not only referring to the specific content or form of people's understanding and thinking, but also the depth and complexity of the thinking world of the entire society. In order to adapt to the changing situation, higher education institutions are establishing new curriculum models. Various words associated with these patterns are: blended learning, flipped classroom, virtual learning, smart classroom, etc.