Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Системна модель комунікаційних процесів учасників проєкту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Малєєва, Ольга Володимирівна; Литвиненко, Дмитро Петрович
    Предметом дослідження є комунікаційні процеси учасників інфраструктурного проєкту. Мета – розробити системну модель комунікаційних процесів для формалізованого подання взаємодій між командою проєкту та його стейкхолдерами в умовах віртуального офісу. Методи дослідження: системний аналіз, теоретико-множинні моделі. Задачі дослідження: надати визначення основних понять в області управління комунікаціями, провести класифікацію видів комунікацій, провести аналіз існуючих моделей комунікацій, розробити теоретико-множинну системну модель комунікаційних процесів учасників проєкту. Результати: проведено аналіз комунікаційних процесів в управлінні проєктами. Показано важливість комунікаційних процесів, їх взаємозв'язок з учасниками проєкту і роль при виконанні цих проєктів. Наведено визначення процесу комунікацій, а також його зміст. Визначено основні процеси комунікацій в проєкті, необхідні для забезпечення своєчасного й коректного формування, збирання, розподілу і зберігання інформації за проєктом. Проведено класифікацію процесів комунікацій з урахуванням системи управління проєктом. Визначено стадії управління комунікаціями в проєкті та види централізованих та децентралізованих комунікативних структур. Розглянуто основні лінійні й нелінійні моделі процесу комунікацій в проєктах. Виконано аналіз формального подання й моделювання процесів комунікацій. Запропоновано системну модель комунікаційного процесу у вигляді трьох складових. Модель протоколу комунікаційного процесу характеризує послідовність комунікативних актів і складається з множини вершин – актів комунікації і множини ребер, що характеризують можливість переходу від поточного акту до наступного. Висновки: Формалізоване подання комунікаційного процесу у вигляді системної моделі дозволить виконувати задачі оптимізації часу та підвищення безпеки обміну інформацією в умовах віртуального офісу. Слід враховувати наявність специфічних робіт та комунікацій у загальному комплексі проєктних завдань, для реалізації яких необхідна одночасна участь як виконавців так і стейкхолдерів.
  • Ескіз
    Документ
    Informational support of event manager in the project of organization of sports actions
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Malyeyeva, O. V.; Glushko, I. V.; Artiukh, R. V.; Plyasheshnik, A. M.
    The subject of the study is the processes of information support of organizational projects. The aim of the work is to create an integrated web service for information support of event-manager in the projects of organization of sports competitions. The following tasks are solved in the article: analysis of means of information support of organizational projects, systematization of event-manager functions and means for their fulfillment, development of a web-resource for providing information support of the project of organization of sports competitions. The following methods are used: project management, communication management, queuing theory, integration of information systems, object-oriented programming. The results obtained: An analysis of the means of information support of organizational projects is carried out. It is concluded that the integration of web applications, mapping services and integration tools with social networks is necessary for effective management of organizational projects. Features and software of event-manager of projects of the organization of sports competitions which are systematized according to the main stages of the life cycle were studied. A diagram of use cases has been developed, which is the initial conceptual presentation of the information support system. A web-based user interface has been designed to create and edit online contest routes using a mapping service. The opportunity to integrate the event into the social network Facebook with editing posts was realized. The application of queuing theory methods is justified for managing the organizational risks of the project. Conclusions: Integration of modern technologies provides informational support to the event manager of the project of organization of sports competitions, which provides convenience and shortening of terms of performance of its functions. In addition, the developed web resource allows different types of project stakeholders to participate in polls, register for competitions, view reports from previous events and get directions for competitions directly on the site.