Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Формування товарної політики підприємств молочної галузі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Лінькова, Олена Юріївна; Пушкар, Єлизавета ЄвгенівнаСтаття присвячена дослідженню сутностей та особливостей розробки товарної політики підприємств молочної галузі. Розглянуто значення та необхідність формування раціональної товарної політики як інструменту забезпечення успішності функціонування. Виявлено зниження темпів росту підприємств молочної галузі, що обумовлено несистематичним проведенням маркетингових досліджень та виробництвом товарів, які не в змозі в повній мірі задовольнити потреби споживача. Проведено огляд тлумачення поняття «товарна політика» вітчизняними авторами та запропоновано власне визначення. Визначено три основні складові товарної політики: розробка, обслуговування та елімінація товару. Розглянуто особливості кожного блоку для підприємств молочної галузі. Виявлено, що товарна політика є головною частиною маркетингових рішень, яка має об’єднувати інтереси як споживача, так і виробника. Це означає, що товар має бути цінним для покупця і водночас забезпечувати конкурентоспроможність підприємства і приносити йому відповідний прибуток. Проаналізовано, що однією з найефективніших методик формування товарної політики є матриця Бостонської консалтингової групи. На основі матриці Бостонської консалтингової групи розглянуто комплекс стратегічних дій для товарів підприємств, які мають різні темпи росту та різну долю на ринку молочної продукції. Запропоновано базові напрямки розвитку товарної політики підприємств молочної галузі. Доведено, що саме від детально розробленої товарної політики залежить задоволеність споживачів та успішна діяльність підприємств. Зроблено висновок, що через високий рівень конкуренції виробники молочної продукції мають відрізняти свій товар від товару конкурентів. Добре розроблена товарна політика є основою, на якій продукція виробляється та успішно продається. Саме тому для вдосконалення товарної політики підприємства молочної галузі мають проводити детальні маркетингові дослідження ринку молочної продукції, зосередити увагу на потребах споживачів, а також на підвищенні рівня якості та екологічності товарів, розвитку асортиментної політики та підвищення успішності логістики.Публікація Аналіз інноваційної діяльності підприємств машинобудівної галузі(НТУ "ХПІ", 2017) Котлярова, Ангеліна Вікторівна; Кочетова, Тетяна ІванівнаПроведено аналіз інноваційної діяльності машинобудівних підприємств України за 2010–2015 рр. Досліджено динаміку інноваційної активності, напрямів та обсягів фінансування витрат на інноваційну діяльність. У результаті дослідження було виявлено основні причини погіршення цих показників, запропоновано ряд заходів щодо формування інноваційного розвитку вітчизняних підприємств машинобудівного комплексу України.Документ Млини примусового подрібнювання матеріалів(НТУ "ХПІ", 2007) Кириченко, Владислав ВіталійовичРозглянуто технологічні та енергетичні показники, особливості конструкції і швидкісні режими робочих поверхонь млина примусового подрібнювання матеріалів, розробленого для ресурсозбереження в процесах рудопідготовлення підприємств гірничо-металургійного комплексу.Документ Обґрунтування вибору варіантів розробки програми щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2009) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаДанная статья посвящена вопросу оценки экономической эффективности деятельности машиностроительных предприятий. Представленный в статье метод количественной оценки экономической эффективности с учетом неценовых факторов конкурентоспособности продукции позволит повысить степень объективности оценки экономической эффективности деятельности предприятий, а также планировать стратегические результаты их деятельности.Документ Конкурентоспроможність товарів промислового підприємства: поняття, показники, напрямки підвищення(НТУ "ХПІ", 2016) Горбунов, Микола Петрович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Римшеліс, Н. С.У статті на підставі дослідження існуючих напрямків та показників конкурентоспроможності промислової продукції запропоновано бачення напрямків її підвищення на сучасному етапі економіки України. Проблема підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції в умовах подальшого розвитку економіки є досить актуальною і пов'язана, насамперед, з розробкою системи управління конкурентоспроможністю потенціалу.Документ Процеси оновлення основних виробничіх засобів та їх відображення у бухгалтерському обліку підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Ляшенко, К. І.; Смоловик, Раїса ФедорівнаРозглянуті задачі основних засобів підприємства у процесі підвищення рівня конкурентоспроможності продукції, підвищення ефективності роботи підприємства, національної економіки в цілому, проаналізовані економічні та соціальні значення основних засобів виробництва на макро і макрорівні, а також причини, що характеризують це значення. Запропоновані деякі шляхи підвищення ефективності основних засобів виробництва. Особливо робиться акцент на їх активну частину (обладнання) з урахуванням особливості їх експлуатації в різних функціональних виробничих підрозділах підприємства.Документ Інноваційна політика підприємств умовах глобалізації виробництва(НТУ "ХПІ", 2013) Садовський, Віктор Артемович; Ромазанова, І. Р.Розглянуто та проаналізовано сучасні умови підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено тенденції інноваційного розвитку країн та механізми їх реалізаціі.