Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Implementation of gamification for international companies throughout rebranding: current and possible future approaches
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Pazii, Dmytro
    In an ever-evolving and dynamic global business landscape, characterized by rapid technological advancements and shifting consumer prefe rences, international companies are continually seeking to enhance their branding strategies through the adop tion of innovative methodologies. One such approach that has garnered significant attention and adoption is the strategic integration of gamification throughout the rebranding process. Extensive market analysis indicates that gamification has emerged as a highly effective tool in not only capturing the attention of key stakeholders but also in fostering deeper engagement among employees, customers, and partners alike. This engagement, in turn, cultivates a pr ofound sense of involvement and loyalty towards the brand, thereby contributing to its long-term success and sustainability in the competitive marketplace. Furthermore, this article goes beyond mere theoretical discourse by presenting meticulously selected real-world examples that showcase the successful deployment of various gamification strategies within international companies undergoing rebranding initiatives. These strategies range from immersive interactive challenges to captivating social media contests, each tailored to suit the specific objectives and target audience of the rebranding campaign. By delving into both current industry practices and exploring potential future avenues, this comprehensive exploration sheds light on the transformative potential of gamification in rebranding efforts. It underscores the pivotal role played by gamification in driving organizational evolution and in fostering enduring brand resonance that transcends geographical boundaries and cultural barriers. As businesses continue to adapt to the ever-changing landscape, harnessing the power of gamification in rebranding endeavors emerges as a strategic imperative for maintaining relevance and achieving sustained growth in the global marketplace.
  • Ескіз
    Документ
    Роль візуалізації та геймифікації у вивченні основ алгоритмізації та програмування
    (НТУ "ХПІ", 2018) Говорущенко, Тетяна Олександрівна
    Наразі все більшої популярності набуває інформальна освіта. Однією з найважливіших задач суспільства стає необхідність у більш компактних та ефективних засобах навчання. Враховуючи зростання обсягів інформації та постійну необхідність пояснювати складні концепції простою мовою, візуалізація навчальної інформації та геймифікація навчального процесу є важливою та актуальною задачею для освіти України. Ще більшого значення візуалізація та геймифікація набувають для ІТ-освіти України. Метою даної роботи є дослідження ролі візуалізації та геймифікації у вивченні визначальних для ІТ-фахівця засад алгоритмізації та програмування на прикладі формування алгоритмічного стилю мислення та навичок програмування в студентів спеціальності «Комп’ютерна інженерія» Хмельницького національного університету. В навчальному процесі спеціальності «Комп’ютерна інженерія» Хмельницького національного університету викладачами кафедри комп’ютерної інженерії та системного програмування активно використовуються візуалізація та геймифікація при викладанні навчальних дисциплін, пов’язаних з алгоритмізацією та програмуванням, з метою надання якісних знань, формування професійних навичок, формування креативного підходу до вирішення задач, навчання роботі у команді та креативності, формування здатності швидко орієнтуватись у мінливих умовах сьогодення, забезпечення інтенсифікації навчання, скорочення часу на вивчення матеріалу. Проведено експеримент з навчання студентів за різними підходами – за традиційним підходом та з використанням візуалізації та геймифікації. Отримані під час такого експерименту результати підтверджують гіпотезу про вагому роль візуалізації та геймифікації в підготовці ІТ-фахівців, зокрема, при формуванні алгоритмічного стилю мислення та навичок програмування. Застосування візуалізації та геймифікації при вивченні засад алгоритмізації та програмування дає можливість підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу, підвищити мотивацію до навчання, сприяє зростанню якості та результативності навчання, стимулює продуктивну навчальну діяльність.
  • Ескіз
    Документ
    Геймификация как эффективное маркетинговое средство привлечения и удержания клиентов
    (НТУ "ХПИ", 2015) Казмирчук, С. В.; Ларка, Николай Иванович; Ларка, А. В.
    Инструмент имеет важное значение для компаний, которые стремятся занять лидирующие позиции в тех сферах, предоставление потенциальным и существующим клиентам и сотрудникам наиболее удобные способы взаимодействия с компанией, что в дальнейшем непременно приведет к росту лояльности обеих аудиторий. Внедрение геймификации в вуз необходим для тех компаний, которые не хотят стоять на месте, пытаясь сохранить и расширить долю рынка, которая есть в данный момент, и стремимся к постоянному совершенствованию бизнес, стремящийся занять лидирующие позиции на рынке.