Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз адаптивних підвісок та їх вплив на пасивну безпеку автомобіля
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ярита, Олександр Олександрович; Шаповаленко, Владислав Олексійович
    В роботі проаналізовано адаптивні підвіски різних автомобільних виробників, які дають змогу оцінити пасивну безпеку, плавність руху, пристосування до дорожнього покриття та контроль положення кузова. Для отримання та обробки інформації використовується складна схема з розташованими по всьому кузову датчиками, камерами та блоками керування. В цій статті представлено найновіші розробки у сегменті автомобільних систем та приведені приклади реалізації адаптивних підвісок для серійних автомобілів. Окремо проаналізовано пасивну безпеку автомобіля з використанням можливостей адаптивної системи керування підвіскою для кращого розподілення кінетичної енергії при боковому ударі.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка зносостійкості фрикційних поверхонь дискових гальм легкових автомобілів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Назаров, Олександр Іванович; Кривошапов, Сергій Іванович; Цибульський, Вадим Анатолійович; Сергієнко, Микола Єгорович
    Запропоновано математичну модель зношування поверхонь тертя дискових гальмівних механізмів легкового автомобіля при гальмуваннях. Для легкових автомобілів розглянуто роботу створеного алгоритму, наведено результати роботи програми та аналіз результатів проведеного розрахункового експерименту. Також розглянуто перспективи подальших досліджень визначення коефіцієнта зносостійкості матеріалів сполучених деталей дискових гальмівних механізмів.
  • Ескіз
    Документ
    Стендові дослідження регуляторів гальмівних сил, що забезпечують розподіл гальмівної сили між бортами легкового автомобіля
    (НТУ "ХПІ", 2017) Назаров, Олександр Іванович; Назаров, Іван Олександрович; Назаров, Володимир Іванович; Абрамов, Дмитро Володимирович; Галуцьких, Анатолій Данилович
    Аналізуються результати стендових досліджень регуляторів гальмівних сил, які забезпечують розподіл гальмівної сили між бортами легкового автомобіля. На прикладі гальмівного привода легкового автомобіля Lanos, обладнаного такими регуляторами, отримано характеристики зміни приводного тиску в контурах, наведено результати стендових випробувань і аналіз отриманих даних в процесі експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та проблеми функціонування автомобільного ринку в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кривоконь, О. Г.; Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Проаналізовані обсяги продажу легкових автомобілів в Україні, приведена структура продажу автомобілів по класах, за ціною, визначений середній вік парку легкових автомобілів, що експлуатуються, приведена структура наповнення українського ринку автомобілями, географічна структура імпорту до України легкових автомобілів, а також визначені причини домінування імпорту.
  • Ескіз
    Документ
    Питомі трудомісткості обслуговування легкових автомобілів фірмовими СТО
    (НТУ "ХПІ", 2015) Павлюк, В. І.
    Проаналізовано нормативи трудомісткостей технічного обслуговування і ремонту легкових автомобілів, що обслуговуються фірмовими станціями технічного обслуговування автомобілів. Розглянуті норми трудовитрат ТО і ремонту для різних модифікацій легкових автомобілів світових виробників. Використовуючи методи теорії ймовірності і математичної статистики для обробки даних, визначені орієнтовні величини питомих трудомісткостей технічного обслуговування і ремонту легкових автомобілів.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель зношування дискових гальмівних механізмів легкових автомобілів в умовах експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Назаров, О. І.; Клец, Д. М.; Назаров, І. О.
    Запропоновано математичну модель зношування поверхонь тертя дискових гальмівних механізмів легкового автомобіля під час екстрених гальмувань в експлуатаційних умовах. Для конкретних легкових автомобілів розглянуто роботу створеного алгоритму, наведено результати роботи програми та аналіз результатів проведеного обчислювального експерименту. Також розглянуто перспективи подальших досліджень для підвищення ресурсу дискових гальмівних механізмів.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання перерозподілу реакцій на осях під час екстреного гальмування на дорозі з нахилом
    (НТУ "ХПІ", 2014) Назаров, В. І.; Назаров, О. І.; Назаров, І. О.
    Запропоновано математичну модель зміни осьових вертикальних реакцій під час екстрених гальмувань легкових автомобілів, не обладнаних електронними системами контролю процесу гальмування, на рівній дорозі з подовжнім нахилом та врахуванням аеродинамічних збурювальних факторів. Для конкретних легкових автомобілів розглянуто роботу створеного алгоритму, наведено результати роботи програми та аналіз результатів проведеного обчислювального експерименту. Також розглянуто перспективи подальших досліджень для забезпечення безпеки дорожнього руху.