Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Зміст та основні цілі стимулювання збуту на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гончаров, Валентин Євгенович
    Стаття присвячена висвітленню сутності стимулювання підприємства, як важливої складової для забезпечення ефективного його функціонування, а також проаналізовано головні завдання, та основні переваги та недоліки заходів, які використовуються у системі стимулювання збуту. У статті розглянуто зміст стимулювання збуту продукції підприємства, його цілі та завдання. Виявлено, що стимулювання збуту ‒ це система короткострокових спонукальних заходів на тимчасовій або територіальній основі, що чинить вплив на трьох учасників ринку (споживачів, торгових посередників, торговий персонал), яка покликана стимулювати негайне здійснення покупки і прискорений збут продукції. Наведена характеристика сучасних засобів і прийомів стимулювання збуту. Розглянуто класифікацію стимулювання збуту продукції підприємства за виникненням і впливом на покупців. Дістали подальшого розвитку теоретичні положе ння стимулювання збуту, в тому числі визначення його основних напрямків.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та основні характеристики збутової діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Азарова, Аліна Сергіївна; Лінькова, Олена Юріївна
    В статті досліджено особливості збутової діяльності підприємств та її сутність. На основі аналізу й узагальнення підходів різних наукових шкіл термін "збут" систематизовано за 7 класифікаційними ознаками: маркетингова комунікація; вид комерційної діяльності підприємства; дистрибуція; процес організації оптової торгівлі; продаж товарів; організація ринкових зв'язків між учасниками ринку; процес безпосереднього спілкування продавця та покупця. В статті також систематизовано наукові підходи до визначення поняття "збутова діяльність підприємства" класифіковано за 6 групами: процес організації торгової діяльності; дистрибуція; процес маркетингової діяльності; система організації продажу товару, його доставка споживачу та післяпродажне обслуговування; вид організаційно-економічної діяльності, спрямованої на підвищення ефективності реалізації продукції; система формування попиту, стимулювання збуту та організації товарного обміну.
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизація маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на моторобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Козіна, Ольга Андріївна; Бородіна, Інна Олександрівна
    Розглянута постановка задачі на розробку програмного забезпечення маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на підприємстві. Виконано аналітичний огляд програм-аналогів для вирішення маркетингових задач, наведені алгоритми, що використовуються для маркетингових досліджень в обраних напрямках, дано короткий опис розробленого програмного забезпечення. В результаті виконання роботи отримано працездатний застосунок, який має зручний і простий інтерфейс і забезпечує користувача всією необхідною інформацією для маркетингових досліджень продажів, ціни та товару. За допомогою розробленого програмного забезпечення було проведено маркетингове дослідження для моторобудівного підприємства, отримані результати проаналізовані і зроблені висновки.
  • Ескіз
    Документ
    Контролінг, його сутність та економічне значення
    (НТУ "ХПІ", 2015) Матросова, О. А.; Міщенко, Володимир Акимович
    У статті проаналізовані теоретичні та методичні бази контролінгу. Вивчено визначення сутності контролінгу, місце в економіці підприємства та еволюція розвитку. Розкрито роль і місце контролінгу в управлінні підприємством. У результаті проведеного аналізу, виявлено, контролінг як система спрямованих дій, пов’язаних удосконаленням планування, інформаційного супроводу та контролю й регулювання, є методичним інструментом управління фінансовими результатами підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Основные факторы создания новой техники
    (НТУ "ХПИ", 2012) Тимофеев, Владимир Николаевич
    В статье рассматривается метод исследуемой зависимости объема продаж от освоения рынка и морального старения изделия.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення критеріїв оцінки доцільності вибору зарубіжного ринку
    (НТУ "ХПІ", 2013) Чайкова, Олена Ігорівна; Запорізька, Я. В.
    У роботі розглянуто процес поетапного відбору зарубіжних ринків на основі обраних показників. Запропоновано графічну модель вибору зарубіжного ринку на основі «ідеального» ринку
  • Ескіз
    Документ
    Некоторые аспекты практического использования средств автоматизированного учета в современных условиях рыночных отношений
    (НТУ "ХПИ", 2013) Криворучко, Ю. В.
    В статье рассматривается влияние использования компьютерной техники в бухгалтерском учете реализованной продукции; возникающие проблемы правильного отражения в бухгалтерском и налоговом учете операций по приобретению ликвидации нематериальных активов.
  • Ескіз
    Документ
    Обоснование необходимости диверсификации производства
    (НТУ "ХПИ", 2013) Чалаузова, О. Ю.
    Представлены основные определения раскрывающие тему диверсификации производства. Рассмотрены различные условия диверсификации производства, ее предпосылки, мотивы и цели. Приведены основные причины диверсификации производства обосновывающие необходимость выполнения данного процесса на предприятии готовом выходить на новые рынки, расширять ассортимент продукции или менять технологию производства