Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження повздовжньої сталості пружно-гвинтового хону
    (НТУ "ХПІ", 2018) Підгаєцький, Михайло Матвійович; Щербина, Кирил Костянтинович
    У статті розглядається процес деформації пружно-гвинтового хону в осьовому напрямку з дослідженням різного конструктивного виконання замкненого гвинтового пазу. На підставі дослідження виведені математичні моделі деформації вигину геометричної вісі пружно-гвинтового хону при статичних навантаженнях в умовах додаткового опору пружнім деформаціям. Для перевірки отриманих математичних моделей проведено дослідження твердотільної моделі, на основі методу кінцевих елементів в середовищі SolidWorks Simulation з визначенням оптимальної конструкції пружно-гвинтового хону.
  • Ескіз
    Документ
    Определение нагруженности гусеничного звена
    (НТУ "ХПИ", 2017) Сергиенко, Николай Егорович; Медведева, Алла Васильевна; Сергиенко, Антон Николаевич
    Гусеничная лента с металлическим звеном (траком) и открытым шарниром широко используется на тракторах. Важно при высоких показателях износостойкости обеспечить и высокое сопротивление разрушению, зависящее от состояния, условий работы и напряжений в элементах трака, шарнира. В качестве основы исследований привлекаются результаты анализа выполненных экспериментов, расчета напряженно-деформированного состояния при помощи метода конечных элементов с учетом теплового состояния. В статье предложено развитие общего подхода к рациональному проектированию конструкции трака гусеницы трактора.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности использования современных технологий проектирования при создании каркаса кабин
    (НТУ "ХПИ", 2015) Сергиенко, Николай Егорович; Ткачук, Николай Анатольевич; Сергиенко, Антон Николаевич; Васильев, Антон Юрьевич; Грабовский, Андрей Владимирович; Майданюк, Владимир Григорьевич; Чубань, Марина Александровна
    Требование современности – сокращение сроков и стоимости внедрения новых конструкций. В статье предложен общий подход к рациональному проектированию каркаса кабины трактора. В качестве основы исследований привлекаются результаты расчета напряженно-деформированного состояния при помощи метода конечных элементов. На примере тестовых задач проиллюстрировано влияние вариантов расчетных схем, схем нагружения, моделей поведения материала на результаты расчетов. Намечены направления дальнейших исследований.