Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Project team management model under risk conditions
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Rohovyi, Mykyta Antonovych; Grinchenko, Marina Anatoliyvna
    The paper examines the state of the problem of the influence of risks on the project team's work process. The processes of the team's work during the implementation of the project sprint are defined. The authors identified risk factors that affect the effectiveness of the project team. An analysis of modern approaches was carried out and three directions were identified, which represent the research of project team management processes under conditions of risk. A comprehensive reference model of project team management under risk conditions is proposed in the form of a framework. It reflects the interrelationship of four models: the project team behavior model, the model for assessing the quality of the formation of sprint tasks, the model for determining the distribution of tasks in the project team, and the model for the formation of recommendations. The project team evaluates the text description of the task, obtained from the information system, using the sprint task formation quality assessment model. Natural language processing methods are used to create a model for evaluating the quality of forming sprint tasks, which combine the method of processing text information and the method of learning based on precedents, which allows taking into account the previous experience of the team and its behavior. The project team behavior model allows taking into account the risks of irrational work organization during the sprint. The behavior of the project team is analyzed using Process Mining methods. The case representation model allows the project team to store and reuse knowledge and experience based on simulation modeling and reinforcement learning approaches. It allows the team to determine and evaluate possible options for the distribution of tasks and resources in the team in accordance with the reduction of possible risks. The central element of the proposed framework is the model of recommendations used in decision-making. It provides the project team with the necessary information for effective decision-making in terms of risks in project management. The proposed framework provides an opportunity to reduce the impact of the risks of non-fulfillment of project tasks during the sprint. Further studies of the task of managing the project team under conditions of risk should be directed to the development of specified models of the proposed framework.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування професійної комунікативної компетентності під час проектно-орієнтованого навчання в умовах використання методології SСRUM
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Прочухан, Дмитро Володимирович
    Розглянуто практичний досвід формування професійної комунікативної компетентності студентів Харківського комп’ютерно-технологічного коледжу Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» в умовах використання методології Scrum. Застосування зазначеної методології відбулося під час занять з навчальної практики майбутніх техніків-програмістів. Методологію Scrum було успішно інтегровано в проектно-орієнтоване навчання. Власником програмного продукту став керівник практики, який розробив технічне завдання. Під час занять було сформовано міні-групи у складі Scrum-майстра, веб-розробників, тестувальника, які перед початком процесу розробки оцінили кількість необхідних годин на виконання проекту. Студенти розробляли інформаційний сайт протягом місяця. Виконання колективного проекту складалося з чотирьох спринтів тривалістю один тиждень кожний. Під керівництвом Scrum-майстра проводилися нетривалі щоденні наради, на яких кожен учасник розробки доповідав про обсяг виконаної роботи. Здійснювалося коригування і спрямування діяльності команди в єдине русло, виставлення пріоритетів, фокусування на певних видах робіт, своєчасно виявлялися проблеми, поліпшувався командний дух і комунікація в команді. В кінці тижня проводилася годинна нарада під назвою ретроспектива, протягом якої команда звітувала про успіхи і невдачі поточного тижня, обговорювала план дій на наступний тиждень. Аналіз проведеної роботи здійснювався за допомогою Scrum-дошки і відповідних діаграм. Після успішного виконання проектного завдання студентами було проведено презентацію розроблених проектів. Керівник практики виставляв підсумкову оцінку кожній міні-групі. В результаті було сформовано такі риси професійної комунікативної компетентності як вміння використовувати норми ділового спілкування, працювати в команді, налагоджувати сприятливу комунікацію, вміння відстоювати свою думку, обирати власну стратегію спілкування.