Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка конкурентної стратегії для промислових підприємств на основі очікуваної результативності діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Фощій, Петро Миколайович; Ковшик, Валентин Ігорович; Фощій, Марія Дмитрівна
    У статті досліджено теоретичні i практичні засади розробки конкурентної стратегії для промислових підприємств на основі очікуваної результативності діяльності. Було розглянуто результативність у проекційному представлені, вибір напрямку здійснюється в залежності від мети використання, відповідно застосовуються різна інформаційна база та показники, які аналізуються: ринкова проекція (визначається результативність показниками конкурентоспроможності й ринкової вартості); фінансова проекція (аналізуються показники прибутковості, економічної доданої вартості); витратна проекція (результативність виражається у показниках собівартості, а також коефіцієнтах економічності); нефінансова (неекономічна) проекція. Систематизовано рейтинг впливу конкурентних стратегії на загальну результативність діяльності промислових підприємств. Тому на основі проведених аналізів впливу факторів на загальну результативність діяльності промислових підприємств, а також на основі класифікації конкурентних стратегій та їх проявлень було розроблено новий метод формування конкурентної стратегії в залежності від очікуваних результатів діяльності підприємства, який базується на рейтингу їх впливу. Для розробки конкурентної стратегії на основі очікуваної результативності діяльності обрано підприємства, на який відбудеться впровадження розробленої методики п‒Підприємство 1 та Підприємство 2. Спрогнозовано, що найбільшого покращення результативності діяльності Підприємство 1 очікується після концентрації на витратній проекції, а найменшого ‒ після концентрації на фінансовій чи нефінансовій проекції. Для Підприємство 2 спостерігаються інші результати: найбільшого покращення очікується після концентрації на ринковій проекції, а найменшого ‒ після концентрації на фінансовій. В результаті досліджень впливу конкурентної стратегії на результативність діяльності підприємств кондитерської промисловості було рекомендовано реалізацію стратегії найменші сукупні витрати (за М. Портером) для Підприємство 1 та стратегію широкої диференціації ‒ для Підприємство 2. Очікується, що реалізація запропонованих стратегія дозволить покращити наявну загальну результативність в 2 рази.
  • Ескіз
    Публікація
    Експрес-аналіз логістичних витрат промислових підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ковшик, Валентин Ігорович
    Розглянуто питання використання засобів та підходів до проведення експрес-аналізу логістичних витрат підприємств промисловості. Пропонується використання методичного підходу з використанням аналізу структури витрат за видами діяльності, дослідження динаміки показників витрат, визначення впливу факторів на основі методів детермінованого та стохастичного факторного аналізу. Запропонований підхід може бути використано для проведення регулярного контролю за рівнем та динамікою витрат в сфері логістики з метою оперативного прийняття управлінських рішень.
  • Ескіз
    Публікація
    Алгоритм вибору підходу до управління логістичними витратами підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ковшик, Валентин Ігорович
    В статті розглядається проблема вибору підходу до управління витратами логістичної діяльності промислових підприємств. На основі аналізу літературних джерел визначено основні підходи і методи обліку, аналізу та контролю витрат, що можуть використовуватися в логістиці такі, як методи повних та прямих витрат, управління витратами за видами діяльності тощо. Виявлено їхні основні характеристики та критерії їх застосування. Пропонується алгоритм вибору підходу до управління логістичними витратами підприємств та відповідне дерево прийняття рішень, побудоване із застосуванням ID3 алгоритму на основі отриманої інформації.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ефективності інтернет-реклами
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна Болеславівна
    В статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.
  • Ескіз
    Публікація
    Modern methods of market size estimation
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ziubanova, D. M.; Kovshik, V. I.
    In the article the main approaches to determining market size in marketing research process are examined and peculiarities of their usage are analyzed. Influence of various factors on the process of obtaining marketing information is considered. The importance of taking into account the scale of the enterprise and resources available for research when choosing an approach to the estimation of market size to increase the effectiveness of company's marketing system is distinguished. In the absence of universal approach the scheme of selection of market assessment method based on of those factors is proposed.
  • Ескіз
    Публікація
    Peculiarities of business-to-business marketing strategy creation in ukrainian enterprises
    (НТУ "ХПІ", 2011) Kovshik, V. I.
    In the article the main distinguishing characteristic of business-to-business (B2B) marketing process are considered. Impact of various factors on the process of marketing strategy creation for enterprises of this segment is reviewed. The possible problems occurring in the strategic planning process at Ukrainian B2B enterprises are outlined and ways of their avoidance are proposed.
  • Ескіз
    Публікація
    Комплексний підхід до вдосконалення управління витратами на підприємствах, що є суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2010) Ковшик, Валентин Ігорович
    The article examines the opportunities and problems of the implementation of cost management systems (Activity-Based costing, Direct costing, Target costing etc.) and special mechanisms of carrying out and control over the realization of managerial decisions (e.g. Balanced Scorecard) on enterprises which are subjects of foreign economic activity. An importance of an integrated approach to improving of cost management is noted. As a result of research it is recommended to use Activity-Based Costing and Balanced Scorecard on the enterprises in sphere of foreign economic activity.
  • Ескіз
    Публікація
    Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин Ігорович
    У статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств.