Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальний аналіз пропозицій товарів на основі контекстних рекомендацій
    (НТУ "ХПІ", 2018) Чередніченко, Ольга Юріївна; Іващенко, Оксана Віталіївна; Гонтар, Юлія Миколаївна; Ворона, Борис Михайлович
    Інтернет-технології є невід’ємною складовою відносин, які виникають у сучасному суспільстві. Через швидке впровадження та зручність електронних майданчиків, прогнозовано зростає попит на ринку IT-продуктів для рекомендаційних систем. У статті розглянуті різноманітні обмеження поточних рекомендаційних методів та обговорено можливі розширення, що можуть покращити рекомендаційні можливості та зробити їх більш ціностними для широкого кола додатків. Ці розширення включають покращення сприймання користувачів та елементів, включення контекстної інформації в рекомендаційний процес, підтримка багатокритеріальних рейтингів та надання більш гнучких і водночас менш нав’язливих типів рекомендацій. Важливу роль відіграє інтеграція діяльності, якаполягає у підтримці усіх аспектів електронної комерції від виконання транзакцій до підтримки мережі постачання, що дає змогу спростити документообіг та збільшити вигоду учасників.Направленість даної розробки – проводити аналітичну обробку даних торгівельних майданчиків, на основі контекстних рекомендацій, об’єктивний аналіз та здійснювати актуальний моніторинг ділової активності на торговельному майданчику. Розглянуто задачу складання різноманітних аналітичних звітів, що дозволить учасникам ринку IT-продуктів для рекомендаційних систем об’єктивно і своєчасно аналізувати розвиток ситуації на ринку, виявляти існуючі та прогнозні тенденції. Побудова сфери надання інтелектуальних аналітичних послуг здійснюється для залучення додаткових учасників, або якісно нових гравців ринку та одержання додаткового прибутку.Для обробки доцільно використовувати принципово нові технології Data Mining, що дозволить отримати якісно цінні дані. Data Mining – це технологія, призначена для пошуку у великих інформаційних масивах неочевидних даних, об’єктивних, корисних на практиці закономірностей.
  • Ескіз
    Документ
    Development of agent-oriented software components to retrieve the marketing information from the web
    (НТУ "ХПІ", 2018) Cherednichenko, Olga Yurevna; Melnyk, K. V.; Kirkin, Stanislav Vasylevich; Sokolov, Dmitry Vitalevich; Matveev, Alexander Nikolaevich
    The article is devoted to researching the processes of extracting marketing information from the Web space. Conclusions are drawn on the need to introduce an information marketing system into modern business activities. A decision has been taken to develop software for the collection and analysis of marketing information. Identified and analyzed the main problems of collecting marketing information in the Web space. External systems for extracting and processing marketing information from the Web space were considered. During the analysis of the subject area, functional and non-functional requirements for the software being developed were formulated. Requirements for the selection of technologies for the development of an information system were defined. The analysis of software development technologies is carried out and the approach to the development of a software component is chosen. Such approaches to software development as: object-oriented programming, service-oriented architecture, component-oriented programming, agent-oriented programming were analyzed. A decision has been made to use the agent three-tier architecture in software development. The most commonly used programming languages in programming systems were: Java, KIF, KQML, AgentSpeak, April, TeleScript, Tcl / Tk, Oz. Analyzed such popular agent platforms and their functions as: JADE, Cougaar, ZEUS, Jason. For the development of software, the JADE platform was chosen, its classes, methods and interfaces were examined. The advantages and peculiarities of the SOLID principle are analyzed. In detail, the levels of the CLEAN architecture are examined. And also explained the possibilities of software implementation of this architecture. A software architecture was developed for the data collection system. In accordance with the requirements, a selection of software development tools has been made. It was decided to use the programming language Java, Spring Framework, GoF design pattern, the template Dependency Injection, SOLID and CLEAN architectural principles. A software component was developed for marketing information gathering systems, which allows to optimize this process. The limitations and ways to improve the software system are analyzed.