Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розробка мобільного застосунку для перевірки рівня знань англійської мови з використанням мови програмування Swift та фреймворку UIKit
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Красуля, Дар'я Олексіївна; Іванченко, Ксенія Вікторівна; Іванченко, Дмитро Анатолійович
    Ця наукова робота спрямована на розробку та впровадження інноваційного мобільного застосунку, спрямованого на оцінку рівня знань іноземних мов. Основна мета дослідження полягала в створенні зручного та швидкого інструменту, який дозволяє користувачам не лише визначати свій рівень мовної компетенції, а й виявляти недоліки та визначати оптимальний шлях для подальшого вдосконалення. В ході дослідження було ретельно проаналізовано існуючі методики та системи оцінювання мовних навичок. На основі цього аналізу були сформульовані докладні функціональні та нефункціональні вимоги до розроблюваного програмного продукту. Вибір технічних та програмних інструментів, зокрема мови програмування Swift та операційної системи IOS, був обгрунтований їхньою актуальністю та можливістю створювати застосунки для всіх пристроїв у екосистемі Apple. Суттєвою частиною роботи було створення бази даних, використовуючи нереляційну систему Realm для мобільних пристроїв. Застосунок взаємодіє з даними у форматі JSON, що дозволяє ефективно завантажувати та відображати списки питань для користувачів. В процесі розробки використовувалися такі бібліотеки, як Foundation, UIKit, RealmSwift та інші, з метою забезпечення оптимальної продуктивності та надійності застосунку. Особлива увага приділялася створенню інтуїтивно зрозумілого та зручного інтерфейсу для користувачів. Процес розробки включав в себе ретельне проектування логіки та структури мобільного застосунку з метою забезпечення максимальної зручності під час використання. Однією з ключових частин дослідження було тестування розробленого застосунку. Здійснювались UI тестування для перевірки коректності та зручності інтерфейсу, тестування сумісності для впевненості у роботі на різних пристроях та функціональне тестування для перевірки відповідності всіх визначених вимог. В результаті дослідження була успішно розроблена інформаційна система для автоматизованого тестування, яка відповідає високим стандартам та вимогам. Отримані результати можуть служити основою для інтеграції програми у навчальний процес або для надання студентам можливості отримати практичні навички в оцінці своєї мовної компетенції.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка програмного засобу для дистанційного контролю знань
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ковтун, Олександр Миколайович; Лінник, Олексій Сергійович; Іванченко, Ксенія Вікторівна
    Метою даної дослідження було розроблення та впровадження інформаційної системи для оцінки та тестування знань студентів з метою спрощення процесу створення тестів та оцінки навчальних досягнень викладачів. У ході роботи був проведений огляд існуючих комп'ютерних навчальних програм, аналіз ринку сучасних аналогів, та на основі отриманих даних сформульовано функціональні та нефункціональні вимоги до розроблюваного програмного продукту. Виходячи з поставлених вимог, було обрано технічні та програмні засоби для розробки програми, а саме мова програмування JavaScript та фреймворк ReactJS для розробки клієнтської частини веб-застосунку, що дозволяє швидко та зручно розробляти інтерактивні користувацькі інтерфейси та гарантує стабільну роботу системи. Серверна частина застосунку реалізована за допомогою потужного та гнучкого фреймворку Spring, який дозволяє створювати масштабовані та високопродуктивні веб-додатки. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні задачі: реєстрація нового користувача, редагування даних користувача,вхід та вихід користувача в/із системи, перегляд/створення/редагування/видалення навчальної групи, перегляд студентів обраної групи, перегляд/створення/редагування/видалення/публікація тесту, перегляд/створення/редагування вправи у окремому тесті, отримання всіх вправ у вибраному тесті, призначення тесту на проходження обраній групі, можливість переглянути/здати призначені користувачу (його групі) тести, можливість перевірити вправи та виставити оцінку (деякі вправи можуть бути оцінені системою автоматично, якщо викладач задав вірну відповідь для порівняння), можливість переглянути результат за зданий тест. Була спроектована та побудована база даних MySQL відповідно до описаної моделі даних яка відповідає третьому ступеню нормалізації. Розроблено структурну та функціональну схеми системи. Виділено три ролі користувачів: адміністратор, викладач, студент. Велике значення приділялося забезпеченню простоти та зручності користування продуктом користувача, оскільки це грає ключову роль у використанні програмного забезпечення. У процесі розробки програми велика увага була приділена створенню інтуїтивно зрозумілого та комфортного інтерфейсу. Як результат, була створена інформаційна система для автоматизованого тестування, яка успішно виконує поставлені завдання і відповідає всім визначеним вимогам, а також є цілком готовою до практичного впровадження. Отримані результати можуть бути використані як для інтеграції програми у навчальний процес, так і для надання студентам можливості отримати практичні навички.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне та програмне забезпечення програмного додатку автоматизації процесу тестування з використанням фреймворку SPRING
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Пазушко, Марина Андріївна; Іванченко, Ксенія Вікторівна; Іванченко, Дмитро Анатолійович
    Метою даної роботи було проєктування та створення інформаційної системи оцінки та тестувань знань студентів, яка б дозволила спростити процес формування тестів та оцінки знань студентів для викладачів. В роботі було сформовано представлення щодо поняття тестування знань. Розкрито принципи реалізації даного процесу. Було проведено огляд існуючих програмних рішень комп'ютерних навчальних програм, проаналізовано ринок існуючих аналогів та на основі проведеного аналізу сформовано функціональні та нефункціональні вимоги до програмного продукту, що розробляється. Виходячи з поставлених вимог, було обрано технічні та програмні засоби для розробки програми, а саме мова програмування Java та фреймворк Spring, компоненти якого дозволяють збільшити продуктивність програмного продукту, а також спростити та пришвидшити налаштування, конфігурацію та запуск проекту. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні задачі: обробка даних користувача, створення особистого кабінету, інформація про студентів та викладачів, створення та проходження тесту, оцінка якості знань студентів та створених викладачем тестів. Побудовано математичну, інформаційну та програмну модель системи. Була спроектована та побудована база даних. Розроблено структурну та функціональну схеми системи. Виділено три ролі користувачів: викладач, студент та незареєстрований користувач. Реалізоване збереження результатів тестування та можливість отримання математичної статистики результатів тестування. Велику роль грає забезпечення простоти та комфорту користування продуктом користувача. Тому при розробці програми багато уваги було приділено створенню дружнього та ергономічного інтерфейсу.Результатом було отримано інформаційну систему автоматизованого тестування, яка виконує поставлену задачу, а також відповідає усім вимогам і може бути впроваджена на практиці. Результати роботи можуть бути використані як для подальшого введення додатку у навчальний процес, так і для набуття студентами практичних навичок.