Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Публікація Особливості формування системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Жадан, Тетяна Андріївна; Жадан, Юлія Володимирівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаУ статті розглянуто теоретичні аспекти особливостей формування системи антикризового управління підприємствами індустрії гостинності та туризму. Визначено місце, роль і значення індустрії гостинності та туризму в світовій та національній економіці України. Встановлено, що кризові явища і процеси, які супроводжують діяльність підприємств індустрії гостинності та туризму в Україні, можуть призвести до погіршення їх фінансово-економічного стану та банкрутства. Обґрунтовано необхідність формування ефективної системи антикризового управління задля запобігання виникненню кризових явищ та наслідків їх впливу на діяльність підприємств індустрії гостинності та туризму. Визначено мету дослідження, яка полягає у теоретичному обґрунтуванні особливостей формування системи антикризового управління підприємствами індустрії гостинності та туризму. Встановлено, що основними елементами системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму є мета, завдання, суб’єкти і об’єкти, функції, принципи, методи та інструменти. Доведено, що досягнення мети, виконання завдань і основних функцій (планування, організація, мотивація, контроль, координація, регулювання) антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму мають ґрунтуватись на сукупності принципів: об’єктивності, оперативності, пріоритетності, достовірності, контрольованості, ефективності, законності, компетентності тощо. Систематизовано та охарактеризовано методи антикризового управління діяльністю підприємств індустрії гостинності та туризму, всю сукупність яких розмежовано на нормативно-правові, інформаційно-аналітичні, організаційно-управлінські та фінансово-економічні. Розкрито специфічні особливості застосування найбільш дієвих інструментів оздоровлення діяльності підприємств індустрії гостинності та туризму, серед яких реструктуризація, бенчмаркінг, аутсорсинг, оптимізація чисельності персоналу. Зроблено висновок про те, що формування ефективної системи антикризового управління на підприємствах індустрії гостинності та туризму сприятиме подоланню наслідків кризи, покращенню фінансово-економічних показників, підвищенню фінансової стійкості, конкурентоспроможності, інноваційності, інвестиційної привабливості, тощо.Документ Зовнішньоекономічна діяльність машинобудівних підприємств на основі кластерного підходу(НТУ "ХПІ", 2017) Виноградов, Володимир ВолодимировичПропонується бенчмаркінг кластерів Республіки Польщі з встановленням кореляційного зв’язку в контексті формування спільних транскордонних кластерів Польщі і України, як основного механізму інноваційних змін і розвитку конкурентоспроможності економіки країн. Зроблено висновки про направленість кластерів на підвищення економічного розвитку як регіону так і країни вцілому. Встановлено доцільність застосування в Україні досвіду кластерного підходу Республіки Польщі до розбудови економіки та продовження дослідження впливу кластерного підходу на інтернаціоналізацію кластерного об’єднання, а саме доцільності залучення до структури кластера членів з найбільш приближеного зовнішньоекономічного регіону і подальшого формування спільних транскордонних кластерів.Документ Marketing audit: trends and approaches(NTU "KhPI", 2010) Danko, Taras; Karavan, Al.The conceptual frameworks of the marketing audit have been introduced by different contributors since the late 1950s. Nowadays when almost all companies understand the significant role of marketing in an organization they more or less efficiently implement marketing practices. The marketing audit is a fundamental part of the marketing management process. It is the major tool for marketing performance evaluation. Nevertheless, there is no single vision among researchers about how to define marketing audit and how to conduct it.Документ Розробка алгоритму оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств(НТУ "ХПІ", 2015) Шевченко, Марина Миколаївна; Сапожнікова, К. О.У статті досліджено поняття «конкурентоспроможності підприємства», виділено базові принципи та систематизовано основні методи оцінки її рівня. Розроблено алгоритм оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано власне визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства»., яке на відміну від існуючих, характеризується комплексністю та враховує просторові, часові, предметні, атрибутивні, відносні та інші характеристики поняття конкурентоспроможності.Документ Формування інноваційного потенціалу малого торгового підприємства з метою забезпечення стійкої конкурентної переваги(НТУ "ХПІ", 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Горбач, А. Ю.На сьогодні ключовим напрямком розвитку економіки є інноваційна діяльність. Провідну роль у генерації та розповсюдженні інновацій відіграють малі підприємства. В Україні серед малих підприємств, зазвичай приватної власності, велика частка належить торговельній галузі. Однак наукових праць з інноваційної діяльності торгових підприємств практично немає. Дана стаття присвячена питанням створення стійкої конкурентної переваги малого торгового підприємства на основі формування інноваційного потенціалу.Публікація Інструменти проведення технологічної санації на промислових підприємствах(НТУ "ХПІ", 2012) Захарченков, О. С.У статті розглядаються й обґрунтовуються основні інструменти радикальних технологічних перетворень на проблемних промислових підприємствах.Публікація Методи оцінки конкурентоспроможності підприємств(НТУ "ХПІ", 2012) Газіна, Л. І.; Брінь, Павло ВолодимировичВ роботі були представлені та проаналізовані основні проблеми оцінки конкурентоспроможності підприємств. Описані методи, які стали основою оцінки конкурентного стану підприємства, та визначені основні показники на які спираються дані методи. На основі даних аналізу зроблені висновки та пропозиції щодо удосконалення цих методів.Документ Дослідження з історії науки і техніки як вагомий чинник розвитку науки(НТУ "ХПІ", 2013) Бреславський, Дмитро ВасильовичУ статті надано спробу показати ті можливості практичної користі для функціонування та розвитку фізико-математичних, природничих та технічних наук, які існують у теперішній час для дослідника історії науки та техніки