Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Technical evolution and reliability of trolleybus’s traction transmission
    (NTU "KhPI", 2018) Oborskyj, Genadij Oleksandrovych; Hutyria, Serhij Semenovych; Yaglinskij, Victor Petrovych; Chanchin, Andrij Mykolajovych
    Based on the analysis of the indicators of functionality and structure of the trolleybus’s traction transmission (TT), some characteristic differences have been established for the classification of 4 generations of drive axles (DA) structures of known world manufacturers. The calculation models and methods for increasing the probability of a fail-safe transmission’s and DA system work, consisting of aggregates, modules, mechanisms, parts and connections, are analyzed. A method is proposed and example is given of predicting the parametric reliability of a planetary wheel gear (PWG) in DA system by two criteria: fatigue strength and vibration resistance of "criteria element" – thin-walled epicycle of "weak link" – PWG.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування будови і принципу роботи зупинника для ланки керування швидкістю зубчастого диференціала
    (НТУ "ХПІ", 2018) Малащенко, Володимир Олександрович; Стрілець, Олег Романович; Стрілець, Володимир Миколайович
    Обґрунтована будова і принцип роботи зупинника ланки керування швидкістю зубчастого диференціала, який складається з шестеренчастого гідронасоса, трубопроводів, регулювального крана, зворотного крана і ємності для рідини. Всі деталі, у вигляді замкнутої гідросистеми, змонтовані на корпусі шестеренчастого гідронасоса, вал якого з’єднаний через циліндричну зубчасту передачу з ланкою керування швидкістю зубчастого диференціала – сонячним зубчастим колесом, або епіциклом, або водилом. При обертанні ланки керування, шестеренчастий гідронасос приводиться в роботу і перекачує рідину по відкритому колу гідросистеми, коли регулювальний кран відкритий. При закритому регулювальному крані шестеренчастий гідронасос зупинений і при цьому зупинена ланка керування швидкістю. Таким чином, за рахунок зміни швидкості ланки керування плавно змінюється швидкість веденої ланки зубчастого диференціала.
  • Ескіз
    Документ
    К. К. Д. зубчастої диференціальної передачі у пристрої для керування змінами швидкості через водило
    (НТУ "ХПІ", 2017) Малащенко, Володимир Олександрович; Стрілець, Олег Романович; Стрілець, Володимир Миколайович
    Розглянуто коефіцієнт корисної дії зубчастої диференціальної передачі у пристрої для керування змінами швидкості, коли ведучою ланкою є сонячне зубчасте колесо, а веденою епіцикл або навпаки. Керуючою ланкою є водило, яке може обертатись або буде зупинене за допомогою замкнутої гідросистеми. Виконано теоретичне дослідження коефіцієнта корисної дії для такої передачі і за допомогою комп’ютерного моделювання отримані графічні залежності його від її параметрів. Отримані аналітичні та графічні залежності к. к. д. між ведучою і веденою ланками (сонячним зубчастим колесом і епіциклом, або навпаки) в односходинкових однорядних і двохрядних зубчастих диференціальних передачах з замкнутими гідросистемами за допомогою засобів комп’ютерного моделювання, дозволяють переконатися про зміну значення к. к. д. і оцінити його з точки зору самогальмування.
  • Ескіз
    Документ
    Керування змінами швидкості за допомогою багатосходинкової зубчастої диференціальної передачі через сонячне зубчасте колесо
    (НТУ "ХПІ", 2016) Малащенко, В. О.; Стрілець, О. Р.; Стрілець, В. М.
    Розглянуто процес керування змінами швидкості за допомогою багатосходинкових зубчастих диференціальних передач з замкнутою гідросистемою, коли ведучою ланкою є епіцикл, а веденою водило, або навпаки. Керуючою ланкою є сонячне зубчасте колесо зв’язане з замкнутою гідросистемою, яка складається з гідронасоса, коротких трубопроводів, регулювального дроселя, зворотного клапана та ємності для рідини. Коли регулювальний дросель відкритий, маємо те, що сонячне зубчасте колесо через зубчасту передачу приводить у рух гідронасос, який перекачує рідину в замкнутій гідросистемі. Якщо регулювальний дросель закритий, тоді замкнута гідросистема закрита, тобто гідронасос зупинений і, при цьому, сонячне зубчасте колесо зупинене. Таким чином, в залежності від пропускної здатності регулювального дроселя, швидкість сонячного зубчастого колеса змінюється і, при цьому, змінюється швидкість веденої ланки. За допомогою комп’ютерного моделювання отримані графічні залежності між швидкостями ведучої, керуючої та веденої ланок.