Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація оподаткування на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2009) Гришина, Ернестіна Василівна; Мустиянович, А. Ю.
    У даній роботі розглядається сутність оптимізації оподаткування, її мета і методи.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз проблемно-орієнтованих оцінок ефективності технологічних інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2009) Долина, Ірина Володимирівна
    В роботі розглядається аналіз методик визначення ефективності інновацій з метою обліку в практичній роботі підприємств і фірм.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження зовнішнього середовища підприємства як фактору його ринкової сталості
    (НТУ "ХПІ", 2010) Мірошник, Марія Володимирівна; Дем'яненко, Г. О.
    Збутова політика підприємств-виробників продукції як вид діяльності з фізичного і комерційного розподілу товарів, повинна базуватися на чітко сформульованих і позначених цілях і завданнях, що адаптовані до ринкових умов зовнішнього і внутрішнього середовища. Проаналізовані основні фактори зовнішнього середовища підприємства, визначена їх виникнення і впливу на збут продукції, модель багатопроменевої зірки сканування зовнішнього середовища виробника.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності підприємств електроенергетики
    (НТУ "ХПІ", 2009) Долина, Ірина Володимирівна; Гуревічов, Маркс Михайлович
    Предметом дослідження статті є визначення основних проблем оцінки економічної ефективності підприємств електроенергетики. Ця тема актуальна у зв'язку з тим, що економічною ефективністю окремих підприємств визначається ефективність всієї електроенергетичної галузі. В результаті дослідження був проведений аналіз останніх публікацій, запропоновані дороги вирішення проблем оцінки економічної ефективності підприємств електроенергетики і позначені перспективи подальших розробок по даному напряму.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка та розвиток інноваційного потенціалу підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Матросов, Олександр Дмитрович; Омельченко, Вадим Ігорович
    В роботі сформульовано поняття інноваційного потенціалу підприємства. Розглянуті основні фактори, які формують та визначають рівень інноваційного потенціалу підприємства. Виконано аналіз сучасних методів оцінки інноваційного потенціалу. Розглянуті основні напрямки розвитку інноваційного потенціалу підприємства ( ріст кваліфікаційного та професійного рівня персоналу, освоєння нової техніки, технологій та нової продукції). З розвитком пріоритетних направлень в інноваційній діяльності пов’язані економічні результати підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Порівняння методів оцінювання ефективності інвестиційних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2016) Брінь, Павло Володимирович; Сіробаба, Яна Геннадіївна
    У статті проводиться досліджується сутність оцінювання ефективності інвестиційної діяльності, проводиться порівняння методів оціню-вання ефективності інвестиційної діяльності, зокрема розглядаються особливості застосування статичних та динамічних методів, розглядаються переваги та недоліки їх застосування. Окремо розглядаються особливості застосування динамічних методів оцінювання ефективності інвестиційної діяльності менеджментом промислових підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Попередження кризових явищ на підприємстві засобами санації та реструктуризації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович
    У статті розглянуто методичні підходи до визначення кризових явищ на машинобудівних підприємствах в рамках системи антикризового управління. Розроблено пропозиції щодо запобігання кризових явищ з використанням засобів санації та реструктуризації. Сформовано пропозиції по практичному використанню розроблених заходів на промислових підприємствах.
  • Ескіз
    Документ
    Зовнішньоторговельні відносини України
    (НТУ "ХПІ", 2015) Максименко, Яна Анатоліївна
    Стаття присвячена проблемі участі України в міжнародній торгівлі. Проаналізовано зовнішньоторговельні відносини України з різними країнами світу. Розкрито динаміку торгівельного обороту, торгівельного сальдо, структуру експорту та імпорту, їх географічну спрямованість. Виявлено основні проблеми в області участі України в даному процесі. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності зовнішньоторговельних відносин України.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми оцінки комунікаційної діяльності в роздрібній торгівлі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Майстро, Руслана Григорівна; Васильєва, Катерина Володимирівна
    У статті розглядаються теоретичні підходи до оцінки комунікаційної діяльності торгівельного підприємства, досліджуються існуючі методи аналізу, їх переваги та недоліки в роботі роздрібної торгівлі та доводиться роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. Сьогодення підприємств вимагає широкого використання різноманітних комунікаційних інструментів, тому уміння формувати комунікаційну політику компанії, а особливо оцінювати та аналізувати ефективність комунікаційної діяльності, є вкрай важливими.
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація як елемент формування інноваційної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Івко, Ігор Сергійович; Ніколаєв, Сергій Володимирович; Рибалко, Таісія Юріївна
    У статті проаналізовано теоретичні підходи до визначення значимості управління інноваційним процесом та мотиваціями на підприємстві та доведено роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. У галузях, в яких використовуються інновації, підприємства активно змагаються у швидкості їх впровадження. Уміння формувати й ефективно використовувати інновації стає вирішальним фактором забезпечення конкурентоспроможності та розвитку вітчизняних підприємств. Також у статті розкрито сутність процесу управління інноваційною та мотиваційною системами на підприємстві в сучасних умовах веденн я бізнесу, виявлено основні проблеми та основні напрями їх вирішення.