Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Економічна сутність аутсорсингу інформаційних технологій(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Назаренко, Станіслав Миколайович; Перерва, Петро ГригоровичОдним з актуальних способів підвищення ефективності економічної діяльності підприємств є аутсорсинг, який авторами розглядається як певна складова моделі ефективного управління бізнес-процесами, що забезпечує оптимізацію розподілу внутрішніх ресурсів підприємства за рахунок залучення зовнішніх постачальників послуг. Дослідження змісту праць вчених, які вивчали поняття аутсорсингу як явища, доцільність його впровадження та сфери використання, дозволяє зробити висновки, що більшість науковців акцентують основну увагу на теоретичних аспектах та характерних особливостях впровадження аутсорсингу в окремі процеси промислових підприємств. Проведене дослідження існуючих визначень аутсорсингу дозволило зробити висновок про те, що в цей час немає єдиного, усталеного визначення, яке знайшло б підтримку в більшості науковців та дослідників. Запропоновано до широкого вжитку наступне визначення цього поняття. Аутсорсинг – це залучення підприємством на умовах довгострокової угоди виробничих ресурсів інших підприємств з метою виконання непрофільних або неефективних для даного виробництва функцій (робіт, послуг). Таке визначення дозволяє, по перше, виокремити основну задачу аутсорсингу (залучення виробничих ресурсів інших підприємств); по-друге, акцентує увагу на непрофільних для даного підприємства функціях (значно якісніше ці функції виконає аутсорсер); по третє, визначає неефективні сфери діяльності підприємства (відсутність відповідних фахівців, важливий але невеликий за обсягом вид робіт та ін.). Доведено, що у світовій структурі ринку аутсорсингових послуг найбільшу частку займає аутсорсинг бізнес-процесів (близько 35%), що пов'язано з розвитком даного сектору ринку аутсорсингових послуг і мінімальним ризиком, в порівнянні з виробничим аутсорсингом. Друге місце займає IT- аутсорсинг (30%), а третє – виробничий аутсорсинг (14%). Запропоновано визначати поняття ІТ-аутсорсингу як надання функції обслуговування IT-інфраструктури промислового підприємства іншому підприємству, яке спеціалізується на інформаційному обслуговуванні підприємств та організацій і має штат вузьких висококваліфікованих фахівців в сфері інформаційних технологій.Документ Сутність, ознаки та умови мінімізації ризиків у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу(НТУ "ХПІ", 2017) Шовкопляс, Тетяна СеменівнаГотельно-ресторанний бізнес є важливою складовою сфери послуг, що пов'язаний з господарською діяльністю спеціалізованих підприємств, які пропонують на комерційній основі власні послуги із забезпечення клієнтів послугами з розміщення та харчування. У сучасних умовах господарювання впровадження передових організаційно-управлінських технологій у готельно-ресторанному бізнесі зумовлює перегляд теоретичних основ діяльності підприємств з метою ефективного їх функціонування. З точки зору наукового підходу вирішення проблем розвитку підприємств сфери послуг залежить від формування сприятливого бізнес-середовища, виявлення, моніторинг і вивчення наявних та потенційних загроз і ризиків у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Такий підхід буде необхідною умовою для подальшої розробки системи економічної безпеки даних суб'єктів господарювання і забезпечення управлінських рішень з реалізації стратегії їх розвитку. Метою статті є визначення та удосконалення теоретичних основ і науково-практичних рекомендацій, щодо розкриття сутності умов мінімізації ризиків розвитку готельно-ресторанного бізнесу та економіки в цілому.Документ Історичні та методологічні основи стандартизації, управління якістюі сертифікації промислової продукціі(НТУ "ХПІ", 2010) Єфімов, Олександр В'ячеславович; Тютюник, Лариса Іванівна; Каверцев, Валерій Леонідович; Іванова, Лідія АнатоліївнаВ умовах активної глобальної світової економіки успіх окремих галузей економіки на зовнішньому і внутрішньому промислових ринках повністю залежить від того, наскільки їх продукція або послуги відповідають загальноприйнятим стандартам якості. Тому проблема забезпечення і постійного підвищення якості продукції актуальна для всіх країн і підприємств, які є лідерами і в галузі енергетики. Значну роль в підвищенні якості продукції відіграють національні стандарти, які є організаційно-технічною основою систем якості. В статті розглянуті історичні та методологічні основи стандартизації, управління якістю і сертифікація промислової продукції.Документ Інтернет як маркетинговий інструмент і джерело зростання бізнесу(НТУ "ХПІ", 2011) Соколенко, Володимир Анатолійович; Поляк, А. В.У статті досліджено сучасний стан розвитку мережі Інтернет в світі. Проаналізовані стан і тенденції Інтернет-ринку в Україні. Розглянуті особливості і перспективи розвитку Інтернет-маркетингу в Україні.Документ Інтеграційні перспективи України та шляхи їх реалізації(НТУ "ХПІ", 2012) Ситнік, І. В.Глобалізація передбачає створення однополярного світу на основі єдиної виробничої системи і єдиного глобального ринку, в якому вільно переміщуються капітали, товари, послуги, трудові ресурси. Стратегії розвитку окремих держав координуються єдиною наддержавою, яка має глобальні переваги в економічному і політичному аспектах.Документ Сучасні тенденції розвитку маркетингу(НТУ "ХПІ", 2012) Соколенко, Володимир Анатолійович; Поляк, Антон ВолодимировичУ статті основна увага приділена аналізу сучасних тенденцій розвитку маркетингу в контексті революційних змін у сфері цифрових технологій. Виділені найбільш важливі проблеми, які сьогодні впливають на роботу маркетологів. Досліджені нові можливості та способи вирішення завдань маркетингуДокумент Розвиток інформаційних технологій управління підприємством при реалізації принципів реінжинірингу бізнес-процесів(НТУ "ХПІ", 2013) Мехович, Сергій Анатолійович; Розпутько, Юлія МиколаївнаУ даній статті розглянуті питання розвитку інформаційних технологій управління при реалізації принципів реінжинірингу. У роботі висвітлюються питання щодо особливостей формування системи реінжинірингу бізнес-процесів як складової ланки використання сучасних інформаційних технологій. Досліджено проблеми впровадження інформаційних технологій на практиці.Документ Концепція "хмарних" обчислень та її застосування в електронній торгівлі(НТУ "ХПІ", 2013) Соколенко, Володимир Анатолійович; Поляк, Антон ВолодимировичThe article examined the concept of «cloud» computing, identified them and their application prospects. The models of service delivery by «cloud» and the types of commercial offers in the area of «cloud» computing had been analyzed. The features of the «cloud» technologies in the field of electronic commerce had been examined.Документ Проблеми розвитку малого бізнесу в Україні(НТУ "ХПІ", 2013) Максименко, Наталія ДмитрівнаIn the article the basic problems of activity of small forms of menage are considered in Ukraine. The special attention is spared the exposure of factors of negative influence on development of activity of small business and basic tasks development of small enterprise are considered taking into account his role in functioning of economy.